Το σκάνδαλο «dieselgate» και όσα ακολούθησαν υποχρέωσαν το γερμανικό κολοσσό να προχωρήσει στην κατάργηση του σλόγκαν Das Auto. 

Στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης, το VW Group αποφάσισε να αλλάξει το γνωστό διαφημιστικό σλόγκαν το οποίο χρησιμοποιείται από το 2007 και σημαίνει «Το Αυτοκίνητο». Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του τμήματος δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, το νέο σύνθημα συνοδεύεται από μία λέξη και είναι «Volkswagen».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το «Das Auto» έχει συνδεθεί με τον πρώην CEO, Martin Winterkorn και το διάσημο σκάνδαλο. Η νέα διοίκηση και τα μέλη της VW θεώρησαν πως ήταν αλαζονικό και απέτυχε να μεταδώσει τις τεχνολογικές φιλοδοξίες της εταιρείας. Από το καινούργιο έτος, η VW θα ακολουθήσει ένα πιο ταπεινό δρόμο ώστε να αλλάξει την εικόνα που έχει δημιουργηθεί σε όλο τον κόσμο.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης