Λίγα 24ώρα μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του Clubman, η βρετανική εταιρεία – θυγατρική του BMW Group – ανακοίνωσε πως από δω και στο εξής όλα τα καινούργια αυτοκίνητα θα φέρουν νέο σήμα.

Η αλλαγή του λογότυπου έγινε στα πλαίσιο της αναδιοργάνωσης της γκάμας και της δημιουργίας μιας νέας εταιρικής ταυτότητας. Σύμφωνα με τη MINI, το ανασχεδιασμένο σήμα υπογραμμίζει τη βασική ιδέα της σαφήνειας και της αυθεντικότητας και διασφαλίζει ότι η μάρκα συνεχίζει να διαμορφώνει το πνεύμα των καιρών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από το νέο λογότυπο λείπουν τα φτερά εκατέρωθεν, καθώς έχουν αντικατασταθεί με ευθείες γραμμές, που συμβολίζουν μεν το ίδιο πράγμα αλλά με απλούστερο τρόπο. Επίσης, η γραμματοσειρά έχει αλλάξει, όπως και η γραφιστική σχεδίαση.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης