Του Λουκά Παπαλάμπρου

Όταν παρουσιάστηκε, το 2016, άφησε τους πάντες άναυδους. Ήταν το ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο, το πιο προηγμένο τεχνολογικά, ένα πραγματικό «θηρίο» της ασφάλτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χαρακτηρίζεται ως το απόλυτο super sport, τροφοδοτείται από τον W16 quad-turbo 8.0 λίτρων κινητήρα, απόδοσης 1.500 ίππων στις 6.750 σ.α.λ. και 1.600 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 6.000 σ.α.λ.

Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της εκθαμβωτικής Chiron χρησιμοποιήθηκε ένα πρωτότυπο. Με αυτό το όχημα, το οποίο φέρει την κωδική ονομασία 4-005, οι μηχανικοί της Bugatti πραγματοποίησαν αμέτρητες δοκιμές σε πίστες ανά την υφήλιο, στη Ν. Αφρική, στη Σκανδιναβία και στις ΗΠΑ.

Αποσύρθηκε το πρωτότυπο δοκιμώνΗ Chiron 4-005 βγήκε στους δρόμους το 2013, τρία χρόνια νωρίτερα από την πρεμιέρα του hypercar. Από τότε μέχρι σήμερα διήνυσε 74.000 χιλιόμετρα. Όλο αυτό το διάστημα χρησίμευσε για την ανάπτυξη κάθε κομματιού της έκδοσης παραγωγής, για τις ενημερώσεις του λογισμικού και όλων των ηλεκτρονικών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

13 μηχανικοί και δοκιμαστές συμμετείχαν στο πρόγραμμα της 4-005. Πλέον, έφτασε η ώρα της απόσυρσης για το όχημα δοκιμών. Όπως ανακοίνωσε η Bugatti, η συγκεκριμένη Chiron η οποία είναι κατασκευασμένη στο χέρι και φέρει επιπλέον εξαρτήματα, συνταξιοδοτείται.

Αυτό είναι το εσωτερικό της πρώτης Chiron που χρησιμοποιήθηκε στα τεστ.

Μηχανικοί και δοκιμαστές το τέσταραν σε πολύ σκληρές συνθήκες σε κάθε γωνιά της γης.

Ο κωδικός πάνω στο φτερό του αμαξώματος.

Πολλές ώρες δοκιμών πραγματοποιήθηκαν και στο κέντρο της Bugatti.
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Απίστευτη κόντρα μεταξύ της Bugatti Chiron και του μαχητικού Rafale

Κάθε πότε γίνεται το service σε μια Bugatti;

H Bugatti Chiron Pur Sport καίει… σαν φορτηγό!

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης