Κεντρική θέση στο περίπτερο της γερμανικής εταιρείας, στην έκθεση της Γενεύης, έχει το νέο R8 e-tron, το οποίο θα περάσει στην παραγωγή στα τέλη του έτους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ηλεκτροκίνητο supercar της Audi, τροφοδοτείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε πίσω τροχό, με την απόδοση να φτάνει τους 462 ίππους και τη ροπή το απίστευτο νούμερο των 920 Nm. Οι επιδόσεις είναι αξιοθαύμαστες, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 3,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Το στοιχείο που κάνει τη διαφορά όμως, είναι η αυτονομία. Το R8 e-tron μπορεί να κινηθεί με μια πλήρη φόρτιση για 450 χιλιόμετρα, χάρη στις νέες μπαταρίες λιθίου, χωρητικότητας 92 kWh, που είναι τοποθετημένες στο κεντρικό τούνελ. Το νέο σύστημα ταχυφόρτισης CCS (Combined Charging System), επιτρέπει τη φόρτιση σε ποσοστό 100% σε λιγότερο από 2 ώρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε σχέση με το απλό R8, το e-tron έχει διαφορετικούς προφυλακτήρες και αεροδυναμικό πακέτο, ενώ οι ζάντες είναι κλειστού τύπου. Οι πωλήσεις, λογικά θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2016, με την τιμή να είναι σαφώς υψηλότερη από αυτή της συμβατικής V10 έκδοσης.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης