Αυτό είναι το πιο οικονομικό Wrangler που φτιάχτηκε ποτέ

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2020, 10:59
Αυτό είναι το πιο οικονομικό Wrangler που φτιάχτηκε ποτέ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Την πρώτη plug-in hybrid έκδοση στην ιστορία του εμβληματικού τετρακίνητου μοντέλου, με απόδοση 375 ίππων και αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης που αγγίζει τα 50 χιλιόμετρα, παρουσίασε η Jeep.

To νέο Wrangler 4xe τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, μια συστοιχία μπαταριών υψηλής τάσης χωρητικότητας 17 kWh κι έναν turbo κινητήρα βενζίνης 2 λίτρων. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, με την απόδοση να φθάνει τους 375 ίππους και τα 637 Nm ροπής.

Μπαταρία, σύστημα φόρτισης, καλωδιώσεις και ηλεκτρονικά συστήματα υψηλής τάσης προστατεύονται από ατσάλινο πλαίσιο και είναι αδιάβροχα. Διαθέτοντας την πιστοποίηση Trail Rated, το Wrangler 4xe είναι ικανό να περάσει μέσα από υδάτινο κόλλημα βάθους 76 εκ. και να ξεπεράσει οποιοδήποτε εμπόδιο βρεθεί στον διάβα του.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρεις λειτουργίες κίνησης (Hybrid, Electric και eSave). Ανάλογα με τη διαδρομή επιλέγει αυτή που επιθυμεί μέσω του συστήματος «E Selec», το οποίο με τη σειρά του προσφέρει πληροφορίες και συμβουλές οικονομικής οδήγησης στον οδηγό μέσω του συστήματος πολυμέσων Uconnect.

Φυσικά, όπως κάθε αυθεντικό Wrangler, έτσι και το 4xe, διακρίνεται για τις εξαιρετικές off road ικανότητες. Η άμεση παροχή ροπής από τους ηλεκτροκινητήρες επιτρέπει την ακριβή και ελεγχόμενη εμπειρία οδήγησης σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, αυξάνοντας τα επίπεδα ασφάλειας και μειώνοντας παράλληλα τη φθορά των μηχανικών μερών. Κινούμενο αμιγώς ηλεκτρικά, φέρνει τους επιβάτες πιο κοντά στη φύση, καθώς είναι σχεδόν αθόρυβο και απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον.

H Jeep δεν έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία σχετικά με την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, ωστόσο, σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις, το Wrangler 4xe καίει πολύ λιγότερο και έχει αρκετά χαμηλά CO2.

Θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: 4xe, Sahara 4xe και Rubicon 4xe. Οι δύο πρώτες εξοπλίζονται με εμπρός και πίσω άξονες νέας γενιάς Dana 44 και σύστημα διαχείρισης τετρακίνησης Selec-Trac με κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού (2,72:1). Η Rubicon 4xe διαθέτει επιπλέον το σύστημα τετρακίνησης Rock-Trac με κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού με ακόμα πιο «κοντή» σχέση (4:1), εμπρός και πίσω διαφορικά Tri-Lok με δυνατότητα ηλεκτρονικού «κλειδώματος» και εμπρός αντιστρεπτική ράβδο με δυνατότητα απόσυνδεσης από τον οδηγό μέσω ενός διακόπτη στην κονσόλα του αυτοκινήτου.

Όλες οι εκδόσεις φέρουν το σύστημα Selec-Speed Control με λειτουργία Hill-descent, αλλά και Hill-ascent Control ώστε ο οδηγός να ελέγχει με απόλυτη άνεση και ασφάλεια την ταχύτητα του οχήματος ακόμα και σε διαδρομές με ακραίες κλίσεις.

Από τον εξοπλισμό δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι προστατευτικές ποδιές στο κάτω μέρος καθώς και οι γάντζοι ρυμούλκησης εμπρός και πίσω, οι τροχοί off-road 17 ιντσών και τα διακριτικά «Electric Blue».
Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι στα 27,4 εκατοστά, με τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής (γωνίες (44ο, 22,5ο και 35,6ο) να εντυπωσιάζουν.

Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Οχάιο στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη αναμένεται να έρθει στις αρχές του 2021.

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2020, 11:22