Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η ιαπωνική φίρμα παρουσίασε με κάθε επισημότητα τη νέα γενιά του μικρομεσαίου hatchback της γκάμας της, το οποίο θα είναι διαθέσιμο τόσο σε πεντάθυρο αμάξωμα όσο και σε τετράθυρο sedan.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία περιγράφει το Mazda3 ως την αρχή μιας νέας εποχής για την ίδια, καθώς είναι το πρώτο που βασίζεται στην πλατφόρμα SkyActiv-Architecture και φέρει τον καινούργιο κινητήρα Skyactiv-X που ενσωματώνει σύστημα «Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI)», εμφανίζοντας μειωμένη κατανάλωση καυσίμου σε ποσοστό 20-30%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχεδιαστικά υιοθετεί τη φιλοσοφία Kodo, έχοντας εντυπωσιακή εμφάνιση. Επίσης, διακρίνεται για την καλύτερη ακαμψία και το μειωμένο βάρος παρά τις ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις του αμαξώματος, γεγονός που ωφελεί τόσο την οδική συμπεριφορά όσο και τις εκπομπές ρύπων.

Ανοίγοντας την πόρτα, το βλέμμα πέφτει στη μεγάλη οθόνη 8,9 ιντσών του συστήματος πολυμέσων και στο τριάκτινο σπορ τιμόνι. Εντύπωση κάνει η τοποθέτηση δερμάτινων επενδύσεων στο ταμπλό και στις υπόλοιπες επιφάνειες της καμπίνας. Σύμφωνα με τη Mazda, το αυτοκίνητο προσφέρει εξαιρετικούς χώρους, είναι πλήρως διασυνδεμένο και εξοπλίζεται με πλειάδα τεχνολογιών.

Κάτω από το καπό θα δούμε τρεις κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.5, 2.0 και 2.5 λίτρων, καθώς και έναν 1.800άρη diesel. Τα μηχανικά σύνολα θα προσφέρονται ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αγοράς. Η Mazda δεν θέλησε να αποκαλύψει τίποτα σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των κινητήρων και, φυσικά, δεν έδωσε καμία πληροφορία όσον αφορά στον πολυαναμενόμενο Skyactiv-X.

Αυτό που είπαν οι Ιάπωνες είναι πως το αυτοκίνητο διακρίνεται για την άψογη ποιότητα κύλισης και ορισμένες εκδόσεις φέρουν νέας γενιάς σύστημα τετρακίνησης i-Activ. Η εμπορική του πορεία στην αγορά προγραμματίζεται για την άνοιξη του 2019.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης