Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Η γαλλική φίρμα παρουσίασε το πρώτο μοντέλο της σειράς Peugeot Sport Engineered, ένα αυτοκίνητο υψηλής ισχύος και επιδόσεων, το οποίο κάνει χρήση των πιο προηγμένων τεχνολογιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για την έκδοση 508 PSE, η οποία θα προσφέρεται τόσο σε αμάξωμα sedan όσο και SW. Χάρη στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ, αποδίδει 360 ίππους και 520 Nm ροπής.

Τα 0-100 επιτυγχάνονται στον εκπληκτικό χρόνο των 5,2 δευτερόλεπτων, ενώ τα πρώτα 1.000 μέτρα από στάση έρχονται σε 24 δεύτερα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Το σύστημα τετρακίνησης εξασφαλίζει την απαιτούμενη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πέντε προγράμματα λειτουργίας (electric, comfort, hybrid, sport, 4WD).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ηλεκτρική/electric: Για 100% ηλεκτρική κίνηση εντελώς αθόρυβα, με αυτονομία 42 χιλιομέτρων βάσει του πρωτοκόλλου WLTP και επιτάχυνση από στάση έως τα 140χλμ./ώρα.

Άνεση/Comfort: Πρόγραμμα υβριδικής κίνησης που συνοδεύεται από ηπιότερες αντιδράσεις των αναρτήσεων για «κορυφαία άνεση» στην οδήγηση.

Υβριδική/Hybrid: Επιλέγει αυτόματα τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης ή των ηλεκτροκινητήρων, ανάλογα με τις συνθήκες, για βελτιστοποιημένη κατανάλωση.

Sport: Μέγιστη ισχύς 360 ίππων. Με τη συγκεκριμένη επιλογή, επηρεάζεται η απόκριση του τιμονιού, οι αντιδράσεις των αμορτισέρ, η χαρτογράφηση του πεντάλ του γκαζιού και τα χρώματα στον ψηφιακό πίνακα των οργάνων.

4WD: Μέγιστο επίπεδο πρόσφυσης για οδήγηση σε ολισθηρό οδόστρωμα.

 

Δεν καίει τίποτα

Το plug-in υβριδικό 508 PSE μπορεί να φορτίσει από οικιακή παροχή σε λιγότερο από 7 ώρες. Από ενισχυμένη παροχή των 16 Amperes χρειάζεται περίπου 4 ώρες και από wallbox των 32amp λιγότερο από 2 ώρες.

Παρ΄ ότι μιλάμε για το ισχυρότερο Peugeot παραγωγής, η μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις που ξεπερνά τα 2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων είναι στα 46 γρ.χλμ., με βάση το πρωτόκολλο WLTP.

Για την κορυφαία άνεση και τη δυναμική οδική συμπεριφορά, οι μηχανικοί της Peugeot Sport αναβάθμισαν το σασί και πρόσθεσαν τρία προφίλ στα αμορτισέρ (Comfort, Hybrid, Sport).

Το αυτοκίνητο πατάει σε ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S. Από πίσω βρίσκονται τα δισκόφρενα διαμέτρου 380 χλστ. με τις τετραπίστονες δαγκάνες.

Κομψό και σπορτίφ

Οι χώροι στο εσωτερικό είναι εξαιρετικοί. Οι ταπετσαρίες των σπορ καθισμάτων αποτελούνται από δέρμα, 3D ύφανση και Alcantara. Η καμπίνα είναι διακοσμημένη σε αποχρώσεις του γκρι Tramontane με εμφανείς ραφές Kryptonite. Το ηχοσύστημα της FOCAL διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Το i-cockpit πρωταγωνιστεί στην καμπίνα. Το τιμόνι και τα γραφικά των οθονών έχουν προσαρμοστεί στα δεδομένα της συγκεκριμένης έκδοσης. Η γκάμα των συστημάτων υποβοήθησης είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας από τη νυχτερινή όραση (nightvision), έως το ενεργό cruise control, την προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας και το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης.

Το 508 PSE θα είναι διαθέσιμο προς παραγγελία από τον Οκτώβριο σε τρία αποκλειστικά χρώματα (γκρι Selenium grey, μαύρο Perla Nera και λευκό Pearl).

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης