Το ιαπωνικό supercar αναβαθμίστηκε πλήρως τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά, προσφέροντας στον χρήστη μια μοναδική εμπειρία οδήγησης. Η Nissan παρουσίασε με κάθε επισημότητα το GT-R στην έκθεση της Νέας Υόρκης, με το λανσάρισμα στην αγορά να έχει προγραμματιστεί για το καλοκαίρι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, οι αλλαγές και βελτιώσεις που έχουν κάνει οι μηχανικοί στο εμβληματικό μοντέλο, είναι οι σημαντικότερες από το ντεμπούτο του, το 2007.  Αισθητικά, διακρίνεται η νέα χρωμιωμένη μάσκα σε σχήμα V, το ενισχυμένο καπό, η ποδιά του προφυλακτήρα και το νέο σπόιλερ. Στόχος ήταν να δοθεί η αίσθηση ενός αγωνιστικού οχήματος και παράλληλα να βελτιωθεί η κάθετη δύναμη και η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Για να το επιτύχουν αυτό, οι άνθρωποι της Nissan ενίσχυσαν την αεροδυναμική, τοποθετώντας καινούργια μαρσπιέ, καθώς και αεραγωγούς στα πίσω πλευρά και δίπλα από τις απολήξεις της εξάτμισης. Επίσης, η νέα μεσαία γραμμή που χωρίζει το κάτω μαύρο τμήμα του προφυλακτήρα από το σώμα του αυτοκινήτου, έχει προσδώσει μια  πιο επιθετική εμφάνιση. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει το νέο ταμπλό και ο πίνακας οργάνων, επενδυμένα με δέρμα υψηλής ποιότητας. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη λειτουργικότητα, με τη μονάδα πλοήγησης και το ηχοσύστημα να φέρουν λιγότερους διακόπτες. Η διευρυμένη οθόνη αφής 8 ιντσών διαθέτει μεγάλα εικονίδια για ακόμα καλύτερη λειτουργικότητα, ενώ η νέα εμφάνιση στον πίνακα ελέγχου, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό πολλαπλών λειτουργιών, στο μέσο της ανθρακονημάτινης κονσόλας.

Το περιβάλλον στην καμπίνα είναι οδηγοκεντρικό, με το τιμόνι να έχει σχεδιαστεί από την αρχή, περιλαμβάνοντας νέα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (shift paddles) με βελτιωμένη αίσθηση. Βελτιωμένη είναι και η ηχομόνωση παρέχοντας στους επιβάτες ένα άνετο και ξεκούραστο ταξίδι κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Στην «καρδιά» του GT-R βρίσκεται ο V6 3.8 λίτρων twin-turbo κινητήρας, απόδοσης 570 ίππων στις 6.800 σ.α.λ και 633Nm ροπής. Χάρη στις αναβαθμίσεις επιτρέπει την επίτευξη  της ανώτερης επιτάχυνσης στο μεσαίο και ανώτερο εύρος στροφών. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, που χαρακτηρίζεται από τις ταχύτατες και ομαλές αλλαγές. Όπως κάθε σύγχρονο supercar, έτσι και αυτό, διαθέτει εξάτμιση από τιτάνιο και σύστημα Active Sound Enhancement (ASE) για πιο «άγριο» ήχο.

Αυτό που θα εκτιμήσουν οι οδηγοί, είναι η δυνατότητα χειρισμού του αυτοκινήτου με κινήσεις «χειρουργικής» ακρίβειας. Οι νέες αναρτήσεις και η άκαμπτη δομή αμαξώματος κάνουν ακόμα και τις πιο δύσκολες διαδρομές παιχνιδάκι, με τα ελαστικά 20 ιντσών και τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου τύπου Y-spoke να επιτυγχάνουν την απαραίτητη πρόσφυση. Ταυτόχρονα το GT-R έχει γίνει πιο πολιτισμένο και είναι πιο άνετο σε κίνηση μέσα στην πόλη, με την ποιότητα κύλισης να έχει βελτιωθεί σημαντικά.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης