Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ακόμη και μερικοί από τους πιο σκληροπυρηνικούς λάτρεις της Lamborghini μπορεί να μην γνωρίζουν τις λεπτομέρειες πίσω από αυτά τα μυστηριώδη και φαινομενικά άγνωστα μοντέλα. Η Automobili Lamborghini S.p.A. ιδρύθηκε για πρώτη φορά από τον Ιταλό σχεδιαστή αυτοκινήτων, εφευρέτη, μηχανικό, επιχειρηματία, οινοποιό και βιομήχανο, Ferruccio Lamborghini. Ακόμη και στα πρώτα χρόνια της ιστορίας της μάρκας, η Lamborghini ήταν πάντα γνωστή για την κατασκευή μερικών από τα πιο ενδιαφέροντα και εντυπωσιακά αυτοκίνητα στον κόσμο. Τα μοντέλα της Lamborghini όπως η Miura, η Countach, η Diablo, η Aventador και η Huracan είναι όλα παραδείγματα αυτοκινήτων τα οποία σχεδόν όλοι γνωρίζουν. Τί λέτε όμως για αυτά εδώ;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

1998 Lamborghini Heuliez Pregunta

Εάν η Lamborghini Heuliez Pregunta του 1998 («Pregunta» που σημαίνει «Ερώτηση» στα Ισπανικά) δεν σας είναι οικεία, θα μπορούσε να οφείλεται στο γεγονός ότι δημιουργήθηκε μόλις μία. Φινιρισμένο σε ένα χρώμα γνωστό ως «Stealth Assault Jet Fighter» πάνω από ένα μπλε εσωτερικό, το μοντέλο Heuliez Pregunta είναι αποτέλεσμα μιας συνεργασίας μεταξύ της Carrozzeria Studio Heuliez-Torino και της Lamborghini. Σχεδιάστηκε από τον πρώην διευθυντή της Bertone, Marc Deschamps, ενώ μία Lamborghini Diablo VT χρησιμοποιήθηκε ως βάση. Ανάμεσα στο εμπνευσμένο από jet πιλοτήριο, τα πλήρως ηλεκτρονικά όργανα του ταμπλό Magnetti Marelli τύπου F1 ξεχωρίζουν και αποδεικνύουν την μοναδικότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

1988 Lamborghini Genesis

Η μοναδική στο είδος της Lamborghini Genesis κατασκευάστηκε από την ιταλική εταιρεία κατασκευής και σχεδιασμού αυτοκινήτων, Bertone, με το τελικό στυλ να ανήκει στον πρώην σχεδιαστή της εταιρείας, Marc Deschamps. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στις 21 Απριλίου 1988 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο και εξοπλιζόταν με μια σειρά από καινοτόμα και πρωτόγνωρα στοιχεία όπως κινητήρα από Countach Quattrovalvole 5,2 λίτρων V12 με 455 ίππους, πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, περιστρεφόμενες θέσεις 180 μοιρών, τηλεόραση και πολλά άλλα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Bertone χρειάστηκε περίπου 30.000 ώρες για τη δημιουργία αυτής της μοναδικής Genesis.

1974 Lamborghini Bravo

Αφού η ιταλική εταιρεία κατασκευής και σχεδιασμού αυτοκινήτων και λεωφορείων Bertone συνειδητοποίησε τη σημαντική επιτυχία της με τη Lamborghini και την δημοφιλία της Countach το 1973, τέθηκαν σε εφαρμογή τα σχέδια για τη δημιουργία ενός νέου supercar. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι η Lamborghini Bravo του 1974, με πλαίσιο NS46 01, και είναι ένα από τα δύο συνολικά παραδείγματα που κατασκευάστηκαν. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του, το Bravo θεωρήθηκε «ό,τι έπρεπε να είναι η Urraco» από τους λάτρεις της Lamborghini και δυστυχώς, το πλήρως λειτουργικό Bravo δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή.

2013 Lamborghini Egoista

Το Egoista είναι απλά ένα από τα πιο φουτουριστικά σχέδια που έχει παρουσιάσει ποτέ η Lamborghini και παρά την άγρια εμφάνισή του, λέγεται ότι είναι ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο, κατασκευασμένο με βάση μια Lamborghini Gallardo χρησιμοποιώντας V10 κινητήρα 5,2 λίτρων 600 ίππων. Το Egoista σχεδιάστηκε από έναν Ιταλό στυλίστα αυτοκινήτων με το όνομα Walter de Silva και λειτουργεί ως ένα μοναδικό μονοθέσιο εμπνευσμένο από την αεροπορία με μαγευτικά αιχμηρά άκρα, ενεργή αεροδυναμική και πολλά άλλα! Αν και μπορεί να φαίνεται σαν να προήλθε κατευθείαν από βιντεοπαιχνίδι ή κινηματογραφικό σετ, το Egoista είναι ίσως ένα από τα πιο ριζοσπαστικά πλήρως λειτουργικά μηχανήματα που κατασκευάστηκαν ποτέ!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης