Του Λουκά Παπαλάμπρου

Περισσότεροι από 15,5 εκατομμύρια άνθρωποι στη Γηραιά Ήπειρο επέλεξαν να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο το 2018, με τα μικρομεσαία και τα SUV να έχουν τον πρώτο λόγο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Best seller της Ευρώπης για 8η συνεχόμενη χρονιά το Golf

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA), η Volkswagen ήταν για ακόμη χρονιά η μεγάλη κερδισμένη. Η γερμανική φίρμα όχι απλώς αντιμετώπισε με επιτυχία τις όποιες προκλήσεις μετά το σκάνδαλο «dieselgate» και τις αλλαγές στον τρόπο μέτρησης της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, αλλά ήταν η μοναδική από τις τρεις πρώτες που εμφάνισε αύξηση σε σχέση με το 2017.

Συγκεκριμένα, η VW πούλησε πέρυσι 1.752.162 νέα αυτοκίνητα. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Renault με 1.105.778 οχήματα, ενώ τρίτη ήταν η Ford με 994.397 μονάδες. Στη μάχη των premium κατασκευαστών, η Mercedes βγήκε νικήτρια με περίπου 55.000 περισσότερες ταξινομήσεις από την BMW.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To Nissan Qashqai συνεχίζει να σαρώνει στα SUV

Βέβαια, το πιο εντυπωσιακό άλμα έκανε η Opel. Η γερμανική φίρμα που εξαγοράστηκε το 2017 από τον όμιλο PSA σημείωσε αύξηση 156,2%, αποτέλεσμα που την έφερε στην πρώτη πεντάδα.

Οι πρώτοι 10 κατασκευαστές

1.Volkswagen: 1.752.162 (+2,7%)
2.Renault: 1.105.778 (-3,9%)
3.Ford: 994.397 (-2,4%)
4.Peugeot: 971.437 (+5,0%)
5.Opel: 884.412 (+156,2%)
6.Mercedes: 871.221 (-2,5%)
7.BMW: 815.179 (-1,5%)
8.Skoda: 729.224 (+3,4%)
9.Audi: 724.168 (-12,4%)
10.Toyota: 713.374 (+3,9%)

Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε ότι το VW Group ήταν ο μεγαλύτερος αυτοκινητιστικός όμιλος παγκοσμίως με 10.834.000 πωλήσεις. Η συμμαχία των Renault-Nissan-Mitsubishi ακολούθησε σε απόσταση αναπνοής με 10,76 εκατ. οχήματα, ενώ ελάχιστα πιο κάτω ήταν ο ιαπωνικός κολοσσός της Toyota με 10,59 εκατ. μονάδες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης