Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η κορυφαία έκδοση του δημοφιλούς compact SUV με τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τους 300 ίππους βρέθηκε στα χέρια μας. Δυστυχώς, η «Μηδεία» δεν μας επέτρεψε να απολαύσουμε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν το αναγνωρίζεις από το χιόνι Οι απίστευτες για τα δεδομένα της Αττικής ποσότητες χιονιού, κάλυψαν ολόκληρο το αμάξωμα. Ένα λευκό πέπλο είχε «εξαφανίσει» το VW T-Roc R, όπως και όλα τα υπόλοιπα οχήματα στα βόρεια προάστια και συγκεκριμένα στην Πεντέλη.

Επιχειρήσαμε να το «ξεθάψουμε», αλλά τα πράγματα δεν πήγαν και πολύ καλά. Η σκούπα έσπασε από την πίεση και το μισό αυτοκίνητο παρέμεινε κάτω από το χιόνι. Η προσπάθεια θα συνεχιστεί όμως…

Δείτε το βίντεο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

0-100 σε δευτερόλεπτα

Δυστυχώς δεν το χαρήκαμε όπως θα θέλαμε. Ο καιρός είχε άλλα σχέδια

Θυμίζουμε ότι το T-Roc R είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα έναντι του ποσού των 48.600 ευρώ. Το γερμανικό μοντέλο φέρει σπορ bodykit που περιλαμβάνει ευμεγέθεις προφυλακτήρες, σύστημα εξάτμισης της Akrapovic (έξτρα) με τετραπλές απολήξεις, διαχύτη, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, πίσω πτέρυγα και spoiler.

Τροφοδοτείται από τον γνωστό 2.0 TFSI κινητήρα απόδοσης 300 ίππων και 400 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων, με τα 0-100 να έρχονται σε 4,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα.

Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος 4Motion, η ανάρτηση είναι πιο σκληρή και το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 20 χλστ., τα φρένα είναι μεγαλύτερα και οι δαγκάνες φέρουν την υπογραφή R, ενώ οι ζάντες έχουν διάμετρο 18 ίντσες. Προαιρετικά, προσφέρονται ελαστικά διαστάσεων 235/40 με ζάντες 19 ιντσών και ενεργές αναρτήσεις DCC.

Στο σαλόνι ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα με το υλικό microfibre και το λογότυπο R στην πλάτη, το flat bottom τιμόνι, τα paddles αλλαγής των σχέσεων, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, η μεγάλη οθόνη αφής στην κονσόλα και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης