Η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε ότι το R8 V10 RWD θα περάσει κανονικά στην παραγωγή, με το λανσάρισμα στις αγορές να προγραμματίζεται για τις αρχές του 2020.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το supercar τροφοδοτείται από τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα χωρητικότητας 5,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο S tronic επτά σχέσεων και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Το μοτέρ αποδίδει 540 ίππους και 540 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς.

Θα είναι διαθέσιμο τόσο σε Coupe έκδοση όσο και Spyder, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 3,7 δευτερόλεπτα στην πρώτη περίπτωση και σε 3,8΄΄ στη δεύτερη. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320 και 318 χλμ./ώρα, αντίστοιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Audi κάνει λόγο για ένα αυτοκίνητο που προσφέρει μοναδικές στιγμές απόλαυσης. Εξοπλίζεται με υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης για καλύτερο χειρισμό, πατάει σε μαύρες σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά 245/35 μπροστά και 295/35 πίσω ή σε τροχούς 20 ιντσών προαιρετικά.

Η μάσκα Singleframe είναι πιο φαρδιά και πιο επίπεδη, ενώ οι εισαγωγές αέρα κάτω από το καπό παραπέμπουν στο θρυλικό Audi Sport quattro. Οι πίσω γρίλιες εξαγωγής του αέρα έχουν μεγαλώσει, ο διαχύτης έχει μετακινηθεί προς τα πάνω και το κάλυμμα του κινητήρα προσφέρεται είτε με πλαστικό είτε με ανθρακονήματα. 

Το νέο γκρι χρώμα «Kemora» αναδεικνύει περαιτέρω τα επιθετικά χαρακτηριστικά του R8, με τα σπορ καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara να εξασφαλίζουν την βέλτιστη άνεση και στήριξη των επιβατών. 

Το R8 V10 RWD θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Böllinger Höfe της Audi στη Neckarsulm. Στη Γερμανία είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία, με τις τιμές για την έκδοση Coupe να ξεκινούν από 144.000 ευρώ και για την Spyder από 157.000 ευρώ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης