Τα σκούτερ έχουν καταφέρει να κατακλύσουν τα αστικά κέντρα, καθώς η ευκολία στη χρήση τους και η Το XMAX γίνεται πιο MAX από ποτέ…πρακτικότητα που προσφέρουν κάνουν την καθημερινή μετακίνηση πιο εύκολη από ποτέ.

Σε αυτή την καθημερινή μάχη, λοιπόν, έρχονται να «ριχτούν» και οι δύο νέες εκδόσεις του επιτυχημένου σκούτερ της Yamaha, που ακούει στο όνομα XMAX, στα 300 και 400 κ.εκ., και δείχνουν να είναι πιο… max από ποτέ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα μπορούσες να πεις πώς είναι και έρωτας με την πρώτη ματιά...

 

Με δύο κινητήρες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κινητήριος δύναμη του ΧΜΑΧ 300 Tech Max, ένας τετράχρονος μονοκύλινδρος κινητήρας 292 κ.εκ. μέγιστης Με ένα ντεπόζιτο θα καλύψεις πάνω από 400 χλμ.απόδοσης 27 ίππων, που χαρίζει στο σκούτερ πολύ καλές επιδόσεις, αλλά και μια μέση κατανάλωση της τάξεως των 3,2 λίτρων/100 χλμ.

Αυτή η κατανάλωση, σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο των 13 λίτρων, χαρίζει στο σκούτερ των 179 κιλών μια αυτονομία της τάξεως των 410 χιλιομέτρων.

Στην περίπτωση του 400, ο κινητήρας παραμένει υδρόψυκτος και μονοκύλινδρος, ο οποίος για την περίσταση διογκώθηκε στα 395 κ.εκ, με την απόδοσή του να αγγίζει τους 33 ίππους και τη μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 4,2 λίτρα/100 χλμ.

Όμορφο, αξιόπιστο, μικρό και πολυτελές...

 

Συμπεριφορά κλασικής μοτοσικλέτας

Με το τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός, η οδική του συμπεριφορά θυμίζει πιο πολύ κλασική μοτοσικλέτα, ενώ το ABS μπροστά και πίσω σε συμμαχία με το TCS θα φροντίσει ο αναβάτης να μην έχει απρόοπτα γλιστρήματα και να τον κρατήσει ασφαλή.

Τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός για οδική συμπεριφορά που θυμίζει μεγάλη μοτοσικλέτα...

 

Ασφάλεια και εξοπλισμός

Το σίγουρο είναι πως είναι οικονομικά στη χρήση, διαθέτουν max ενεργητική ασφάλεια, αλλά, όπως αποδεικνύεται, και ο εξοπλισμός είναι κορυφαίος.

Όπως λοιπόν και εμείς κάποια στιγμή δανειστήκαμε εκείνη την μπλούζα από τον αδερφό μας που ποτέ δεν του τη δώσαμε ξανά πίσω, έτσι και το ΧΜΑΧ Tech Max έχει δανειστεί διάφορα καλούδια από τον μεγάλο του αδερφό, το TMAX.

Ο πίνακας οργάνων

 

Πολυτελές και άνετο…

Διαθέτoυν αμφότερα σύστημα ενεργοποίησης χωρίς κλειδί, δύο μικρά «ντουλαπάκια» μπροστά στην ποδιά, Στη μεγάλη  σέλα θα βολευτούν πολύ άνετα δύο επιβάτες…ενώ τις εντυπώσεις κερδίζουν η πολύ όμορφη ματ βαφή του, τα λογότυπα techmax που υπάρχουν διάσπαρτα πάνω του και τα χρωμιωμένα πλαίσια των LCD οργάνων.

Επίσης διαθέτει αναμονή 12v για διάφορα gadgets, αν και το βασικό του ατού είναι η άνετη σέλα, με διαχωρισμό μεταξύ οδηγού και συνεπιβάτη, η οποία όταν ανυψωθεί αποκαλύπτει έναν αρκετά μεγάλο αποθηκευτικό χώρο, ικανό να φυλάξει 2 full face κράνη.

Η ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος ζελατίνα θα καλύψει τα περισσότερα αναστήματα, ενώ το σύστημα ακινητοποίησης που διαθέτει θα φροντίσει να μπορεί ο αναβάτης να παρκάρει χωρίς άγχος, ό,τι κλίση και αν έχει το οδόστρωμα.

Δύο κράνη χωρούν άνετα κάτω από τη σέλα. Επίσης υπάρχει ενσωματωμένο φως.

 

Οικονομικός και αξιόπιστος… σύμμαχος

Οι τιμές ξεκινούν από τα 6.990 ευρώ για το 300 και 7.690 ευρώ για το 400 και με αυτό το αντίτιμο θα λάβεις Ο πελάτης μπορεί να τοποθετήσει πολλά έξτρα…πολλά από αυτά που αναζητά ο σύγχρονος αναβάτης.

Το σίγουρο είναι πως θα πάρεις έναν άνετο και οικονομικό σύμμαχο για την καθημερινή σου μετακίνηση -και όχι μόνο-, που διαθέτει πολυτελείς πινελιές μεγαλύτερης κατηγορίας.

Επιπλέον η Yamaha έχει φροντίσει να προσφέρει και πολλά extras, από χούφτες και βαλιτσάκια μέχρι σέλα και εξάτμιση της Akrapovic, για να κάνεις το δικό σου XMAX να αγγίζει το MAX!

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Yamaha XMAX Tech Max (έκδοση 400) πατήστε ΕΔΩ

 

Διαθέσιμο με κινητήρες 292 και 395 κ.εκ.

 

Ακόμα και τα δύο νουλαπάκια με τη δερμάτινη επένδυση δείχνουν το επίπεδο πολυτέλειας και χρηστικότητας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης