Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα τελευταία χρόνια η Peugeot έχει ξεκινήσει τη δική της επανάσταση, κάτι που αποτυπώνεται στα νέα Οι Γάλλοι πήγαν κόντρα στο ρεύμα και έφτιαξαν το νέο Peugeot 508…έφτιαξαν της μοντέλα και το επίπεδο τεχνολογίας αλλά και σχεδίασης που διαθέτουν.

Την ώρα που οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες ποντάρουν στην κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου (SUV), κάτι που βλέπουμε και από την Peugeot, κάνει την εμφάνισή του ένα μοντέλο που έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα και να μας προβληματίσει σχετικά με την κλασική και θα τολμούσαμε να πούμε βαρετή (με εξαιρέσεις) εικόνα της κατηγορίας D.

Το σίγουρο είναι πως πίσω από το τιμόνι του θα χαμογελάσεις...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Είναι ξεχωριστό…

Είναι ξεκάθαρο πως το νέο 508 με τη νέα σχεδίαση και την τεχνολογία που διαθέτει φτιάχτηκε γιατί οι Γάλλοι μπορούσαν να δημιουργήσουν κάτι ξεχωριστό στην κατηγορία και το έπραξαν με τη νέα γενιά. Από τις αντιδράσεις του κόσμου καταλαβαίνεις πως δεν περνά απαρατήρητο…Το βλέπεις, το αντιλαμβάνεσαι με το καλημέρα και στο τέλος προβληματίζεσαι γιατί να μην έχεις και εσύ ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

Έχοντας στα χέρια μας τη νέα γενιά, ζήσαμε το κάτι διαφορετικό από πρώτο χέρι ενώ καταλάβαμε και από τις αντιδράσεις του κόσμου πως κάτι καινούργιο ήρθε. Σαφώς και το 508 δεν θα αλλάξει την τάση για SUV όμως θα διατηρήσει το κοινό στην κατηγορία D προσφέροντας την εναλλακτική πρόταση απέναντι – κυρίως – στους Γερμανούς.

Επιλέξαμε έξι πολύ χαρακτηριστικά πράγματα από τη νέα γενιά και σας τα δείχνουμε για να έχετε πλήρη εικόνα για το τι είναι αυτό το νέο γαλλικό σπορ μοντέλο…

 
Διαβάστε επίσης: Πάμε σε 4 ξεχωριστούς προορισμούς εντός Αττικής με το νέο Peugeot 508


Διαβάστε επίσης:
Το… αεροπλανικό Peugeot των 400 ίππων ήρθε στην Ελλάδα!

————————————————————————–

Σχεδίαση…

Το πρώτο πράγμα που ξεχωρίζει κανείς βλέποντας το νέο 508 είναι η σχεδίασή του. Προχωρημένη θα λέγαμε συγκριτικά με την απερχόμενη γενιά και αυτή που μας δείχνει την μελλοντική εικόνα της μάρκας. Επιβλητικά φώτα εμπρός και πίσω με τεχνολογία ακόμα και 3D LED ενώ ο coupe χαρακτήρας ανεβάζει κατά πολύ την εικόνα του μοντέλου. Επιπλέον η έλλειψη πλαισίου στις πόρτες του χαρίζουν έναν ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα.

Από όποια πλευρά και να το κοιτάξεις σου αφήνει πολύ θετική εικόνα...

 

————————————————————————–

Εσωτερικό – Εικόνα…

Εσωτερικά η ψηφιακή τεχνολογία με την οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα αλλά και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού βγάζουν απλά… μάτι. Σε αυτό να προσθέσουμε και το τιμόνι μικρών διαστάσεων που το καθιστά το αυτοκίνητο απολαυστικό στην οδήγηση και σε κάνει να αναρωτιέσαι γιατί τα τιμόνια δεν έχουν αυτή την σχεδίαση.

Η εικόνα από το εσωτερικό ή όταν βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι μιλά από μόνη της...

————————————————————————–
 

Χώροι στην καμπίνα και τεχνολογία…

Ένα χαρακτηριστικό της καμπίνας είναι το πλήθος αποθηκευτικών χώρων, που φτάνουν σε συνολική χωρητικότητα τα 32 λίτρα. Επιπλέον υπάρχουν διαθέσιμες τέσσερις θύρες USB από το επίπεδο εξοπλισμού Allure, μία υποδοχή τύπου jack (καρφί) στο κεντρικό υποβραχιόνιο και πρίζα 12V στον χώρο αποσκευών. Φυσικά δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το κορυφαίο ηχοσύστημα 10 ηχείων, προϊόν της γαλλικής εταιρείας high-end συστημάτων ήχου FOCAL αλλά και την ασύρματη φόρτιση κινητών.

Ασύρματη φόρτιση, κορυφαίο ηχοσύστημα Focal και πολλά άλλα τεχνολογικά gadget που σου φτιάχνουν την καθημερινότητα...

 
————————————————————————–

Κινητήρες για όλους…

Το γαλλικό μοντέλο εφοδιάζεται με κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.6 λίτρων με 180 και 225 ίππους. Από πλευράς diesel οι επιλογές αφορούν στις εκδόσεις 1.5 και 2.0 λίτρων με 130 και 180 ίππους. Όλες οι εκδόσεις έχουν αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων εκτός από την diesel 1.5 με τους 130 ίππους που διατίθεται και με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Αξίζει να σημειώσουμε πως στα τέλη του έτους ή αρχές του 2020 αναμένεται να υπάρξει και plug in hybrid έκδοση βενζίνης – ρεύματος με συνολική απόδοση 400 ίππους!

Προς το παρόν υπάρχουν διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης και diesel αλλά μέχρι τέλος του έτους θα εμφανιστεί και η έκδοση plug in hybrid...


————————————————————————–

Τεχνικές προκλήσεις…

Για να αυξηθεί η ακαμψία και η ηχομόνωση του αμαξώματος χρησιμοποιήθηκε μία ξεχωριστή τεχνική συγκόλλησης και έγινε χρήση ειδικών κολλών. Υπήρξε θερμική κατεργασία των επιμέρους μεταλλικών τμημάτων και εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στον χώρο των αποσκευών και στα εμπρός φτερά, καθώς και τη χρήση θερμοπλαστικού υλικού στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Το ρόλο τους έχουν παίξει οι κορυφαίες… τσιμούχες  της SaarGummi αλλά και οι μηχανισμοί παραθύρων της Inteva που χρησιμοποιήθηκαν. Επίσης αυξήθηκε το πάχος του τζαμιού κατά 1 χλστ. σε σχέση με το τυπικό πάχος και το συνολικό βάρος μειώθηκε κατά 70 κιλά.

Το παράθυρο χωρίς πλαίσιο δεν χαρίζει μόνο ομορφιά αλλά και ουσία μειώνοντας το βάρος, χωρίς να 'βάζει' περισσότερο θόρυβο στην καμπίνα...

 
————————————————————————–


Made in France…

Η χώρα κατασκευής παίζει το ρόλο της και στην περίπτωση του Peugeot 508 το εργοστάσιο της Mulhouse όπου παράγεται κσι συναρμολογείται το μοντέλο βρίσκεται στη Γαλλία. Οι κινητήρες παράγονται στα γαλλικά εργοστάσια της Trémery και του Douvrin.

Το Peugeot 508 φτιάχνεται εξ' ολοκλήρου στην Γαλλία...

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης