Ποσοστά ικανοποίησης που αγγίζουν το 99% κατέγραψε πρόσφατη έρευνα που αφορά την εξυπηρέτηση που προσφέρει το προσωπικό της Αττικής Οδού. Ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια λειτουργίας και όπως φαίνεται αυτοί που τον χρησιμοποιούν το κάνουν συνειδητά γνωρίζοντας τα κέρδη που έχουν αλλά και τις παροχές υψηλού επιπέδου.

Όλα αυτά τα χρόνια, η Αττική Οδός, προκειμένου να βελτιώνει συνεχώς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της, διεξάγει σε ετήσια βάση έρευνα μέσω των εταιριών Invision/Metron Analysis. Η πρόσφατη έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2014 σε δείγμα 3.412 οδηγών που έκαναν χρήση του αυτοκινητόδρομου και 501 συνδρομητών. Ιδιαίτερα υψηλά είναι τα ποσοστά που καταγράφηκαν στον τομέα της ικανοποίησης από την εξυπηρέτηση (99% στους σταθμούς διοδίων, 98,6% στα Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών, 91,4 από την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών). Υψηλά ποσοστά (97,1%) επίσης καταγράφει και το αίσθημα ασφάλειας των οδηγών που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό, ενώ το όφελος χρόνου από τη χρήση του αυτοκινητόδρομου είναι κατά μέσο όρο μισή ώρα περίπου σε κάθε μετακίνηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πάνω από 500.000 συνδρομητές
Ο αυτοκινητόδρομος προσφέρει επίσης δωρεάν υπηρεσίες οδικής βοήθειας με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα σε κάθε συμβάν, ενώ το ήθος και τον επαγγελματισμό του προσωπικού των ομάδων περιπολίας και επέμβασης συγχαίρουν σε πληθώρα ευχαριστήριων επιστολών προς την εταιρία οδηγοί που αντιμετώπισαν πρόβλημα στο δρόμο.

Η Αττική Οδός μετρά σήμερα πάνω από 500.000 συνδρομητές, οι οποίοι εξασφαλίζουν άνετες διελεύσεις με εκπτώσεις, με τη χρήση της ηλεκτρονικής συσκευή e-PASS στην Αττική Οδό αλλά και στο υπόλοιπο διαλειτουργικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της χώρας.

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης