Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To διαδίκτυο είναι ένα… όπλο στα χέρια του καταναλωτή και ιδίως όλων αυτών που ψάχνουν να μάθουν Η Nissan ήταν 2η σε πωλήσεις το 2017…πληροφορίες και λεπτομέρειες για τα αυτοκίνητα που τους ενδιαφέρουν.

Το Internet είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για όσους το χρησιμοποιούν σωστά και καθόλου τυχαία δεν έχει καθιερωθεί ως το κορυφαίο ενημερωτικό Μέσο παγκοσμίως.

Το Nissan Qashqai είχε τις περισσότερες αναζητήσεις!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Λέξεις – κλειδιά
Γνωρίζοντας τα παραπάνω ψάξαμε και βρήκαμε ποιες είναι όμως οι λέξεις – κλειδιά που χρησιμοποίησαν όσοι έψαξαν το 2017 αυτοκίνητο της Nissan; Τι είναι αυτό που πληκτρολόγησαν και αφορούσε την ιαπωνική φίρμα η οποία κατάφερε να τερματίσει στην 2η θέση όσον αφορά στο ράλι των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων;

Τρίτο σε αναζητήσεις στο Google το GT-R

Στην κορυφή το Qashqai
Στην πρώτη θέση κάτι που ήταν και… αναμενόμενο, βρέθηκε το Nissan Qashqai καθώς οι περισσότεροι Qashqai, Micra και GT-R σάρωσαν στο διαδίκτυο το 2017…χρήστες του διαδικτύου που έψαξαν κάτι σε… Nissan χρησιμοποίησαν τη λέξη του πασίγνωστου SUV.

Το δεύτερο σε δημοτικότητα μοντέλο όσον αφορά τις αναζητήσεις στο διαδίκτυο ήταν το Micra που δείχνει σιγά – σιγά – την δυναμική του και στην ελληνική αγορά. Έκπληξη θα λέγαμε πως ήταν το Pulsar ενώ GT-R και Juke συμπλήρωσαν την πεντάδα.

Από εκεί και πέρα Navara, X-Trail, Skyline βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων…

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα μοντέλα της Nissan πατήστε ΕΔΩ

Δεύτερο σε αναζητήσεις ήταν το Nissan Micra

Πολύς κόσμος έψαξε πληροφορίες για το Nissan Pulsar
Το Nissan Juke βρέθηκε στο ΤΟΡ5 των... αναζητήσεων

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης