Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σημαντικές αλλαγές παρατηρούνται στο mix των καυσίμων για τα καινούργια οχήματα που αγοράζουν οι Έλληνες και σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) .

Οι συνολικές πωλήσεις βενζίνης – diesel άγγιξαν τον Φεβρουάριο το 85,7% από 93,1% που ήταν το αντίστοιχο περυσινό μήνα

Πρώτη επιλογή η βενζίνη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα τον Φεβρουάριο, η βενζίνη ήταν η πρώτη επιλογή των πελατών σε ποσοστό 58,6% (Φεβρουάριος 2020) όταν την αντίστοιχη περυσινή περίοδο το ποσοστό αυτό κυμάνθηκε στο 63,3%.

Το diesel αν και είχε μερίδιο 27,1% τον Φεβρουάριο σημείωσε και αυτό πτώση κατά 2,7% συγκριτικά με τον Φεβρουάριο του 2019.

Οι πωλήσεις των οχημάτων που μπαίνουν στην πρίζα (Φεβρουάριος 2020) άγγιξαν το 0,8%

Σημαντική άνοδος το φυσικό άεριο

Σημαντική άνοδο είχαν τα υβριδικά μοντέλα (6,8%), με το μερίδιο να καλύπτει το 11,9% της συνολικής αγοράς. Τα υβριδικά είχαν την μεγαλύτερη αύξηση σε ποσοστό 6,8%…Από εκεί και πέρα, τα οχήματα που μπαίνουν στην πρίζα, ηλεκτρικά και Plug in hybrid έφτασαν το 0,8% (+0,3%) ενώ αξιοσημείωτη ήταν η άνοδος των οχημάτων με καύσιμο το φυσικό αέριο.

Συγκεκριμένα οι πωλήσεις των οχημάτων CNG κάλυψαν το 1,6% της αγοράς από το 0,8 που ήταν τον περυσινό Φεβρουάριο. Τέλος και σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, τα υγραεριοκίνητα (LPG) καινούργια οχήματα δεν «έγραψαν» καθόλου πωλήσεις.

Σε γενικές γραμμές παρατηρήθηκε μία αλλαγή πλεύσης του αγοραστικού κοινού σε εναλλακτικά καύσιμα, όπως ρεύμα και φυσικό αέριο, με την τάση σε αυτές τις κατηγορίες να δείχνει πως τα ποσοστά θα συνεχίσουν να αυξάνονται.

Δείτε παρακάτω τον σχετικό πίνακα με το mix των πωλήσεων, σχετικά με το καύσιμο…

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης