Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου δεν είναι θεωρείται καλή μόνο όταν το κάνουμε δικό μας αλλά και όταν θα αρχίσουμε να το πηγαίνουν για service. Το κομμάτι του after sales είναι ιδιαίτερα σημαντικό για κάθε πελάτη αλλά και για την ίδια τη μάρκα. Πρόσφατα μάλιστα η Seat έκανε γνωστά τα αποτελέσματα από έρευνα που αφορούσε την ικανοποίηση του πελάτη.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης πελατών πωλήσεων και after sales για το πρώτο τρίμηνο του 2015, την οποία πραγματοποίησε η ανεξάρτητη Εντυπωσιακά υψηλά είναι τα ποσοστά ικανοποίησης των ιδιοκτητών αυτοκινήτων της Seat εταιρεία TNS για όλες τις χώρες που έχει παρουσία η Seat σε παγκόσμιο επίπεδο, τα αποτελέσματα για την χώρα μας ήταν ιδιαίτερα θετικά. Η TNS διεξάγει την αντίστοιχη έρευνα σε μηνιαία βάση από το 2008, ενώ οι πελάτες καλούνται να καταγράψουν την άποψή τους για την εμπειρία τους μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που τους αποστέλλεται.

Τα αποτελέσματα της έρευνας
Η πιο πρόσφατη ανάλυση των δεικτών για την Ελλάδα για την παραπάνω περίοδο, έδειξε ότι ο συνολικός δείκτης ικανοποίησης πελατών σε επίπεδο πωλήσεων (SSI) άγγιξε το 89,7% ενώ ο συνολικός δείκτης ικανοποίησης για το επίπεδο υπηρεσιών Αfter Sales (CSI) ανήλθε σε 88,8%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ερωτήσεις που αφορούσαν το ερωτηματολόγιο, είχαν να κάνουν με την διεξαγωγή δοκιμαστικής οδήγησης, με τις γνώσεις του πωλητή, με το συνεργείο κ.ά. Στο δια ταύτα φαίνεται ξεκάθαρα πως οι 9 στους 10 Έλληνες που αγοράζουν Seat είναι ικανοποιημένοι τόσο με τη πώληση όσο και με το after sales της μάρκας.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης