Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων διαμορφώνεται και αλλάζει συνεχώς στην Ελλάδα μήνα με το μήνα, γεγονός που αποτυπώνεται στις ταξινομήσεις.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), από την αρχή του έτους και για το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου το ποσοστό των πωλήσεων SUV στο σύνολο της αγοράς άγγιξε το 44,9%. Συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο η άνοδος των οχημάτων ελευθέρου χρόνου έφτασε το  13,3%.

Την μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο είχε η κατηγορία των B-SUV που άγγιξε το +7,60% (στη φωτό το Nissan Juke)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα μισά είναι SUV

Ωστόσο αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα είναι πως κάθε μήνας που περνά τα ποσοστά αυξάνουν των SUV Όσο παιρνούν οι μήνες τόσο αυξάνουν τα ποσοστά τους τα SUV…μεγαλώνουν. Τον Μάιο, τα οχήματα ελευθέρου χρόνου κατέλαβαν το 47,7%, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 20,3% συγκριτικά με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

Όσον αφορά τις υποκατηγορίες των SUV, στο σύνολο του πενταμήνου, τα A-SUV κατείχαν το 1,80% της αγοράς (από 1,60%), τα B-SUV το 18,10% (από 10,6%), τα C-SUV το 21,9% (από 17,30%), τα D-SUV το 2,6% (από 1,8%), τα E-SUV το 0,30% (από 0,20%) και τα FG-SUV το 0,10% (από 0,10%).

 

Η κατηγορία C-SUV κάλυψε το 21,9% της αγοράς στο σύνολο πενταμήνου (στη φωτο τo Skoda Kodiaq)

Άνοδο έχει και η κατηγορία των  E-SUV (στη φωτό το Audi e-tron)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης