Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πριν από περίπου τρεις μήνες και συγκεκριμένα στις 18 Ιανουαρίου 2018, η είδηση ότι αποχωρεί ο Το κενό του Γιάννη Πετούλη φαίνεται στα πτωτικά μερίδια της Volvo στην ελληνική αγορά…Γιάννης Πετούλης από τη θέση του Προέδρου της Volvo Car Hellas έσκασε σαν… βόμβα στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Ένας μάνατζερ που είχε δείξει ότι μπορεί να βάλει τη μάρκα στα μεγάλα σαλόνια και αυτό φαινόταν από τα νούμερα στις ταξινομήσεις. Τα μερίδια αγοράς ήταν σε υψηλά, για την μάρκα, επίπεδα και σε σημείο που σε περίοδο κρίσης πλησίαζαν ακόμα και το 3%.

 Ο Γιάννης Πετούλης οδηγούσε τη Volvo με το γκάζι... τέρμα και όπως αποδεικνύεται,  από τα επίσημα στοιχεία των ταξινομήσεων του ΣΕΑΑ, η μάρκα έχει αρχίσει να φρενάρει

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Συνεχόμενη η πτώση

Όλα αυτά, τη στιγμή που από τη γκάμα της σουηδικής φίρμας έλειπαν μοντέλα που θα την ανέβαζαν ακόμα πιο ψηλά, κάτι που άλλωστε είχε τονίσει αρκετές φορές και ο τότε πρόεδρός της, Γιάννης Το 2015 το μερίδιο της Volvo ήταν 2.7% και φέτος είναι στο 1.3% (Ιαν.-Μαρ.)Πετούλης.

Στο δια… ταύτα όμως και επειδή τα νούμερα δεν κάνουν ποτέ λάθος, η πτώση στις πωλήσεις μετά την αποχώρηση του προέδρου φαίνεται στα επίσημα νούμερα των ταξινομήσεων που ανακοινώνει κάθε μήνα ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, το πρώτο τρίμηνο του 2018 έκλεισε με ποσοστό 1.3%, όταν αντίστοιχα το 2017 βρισκόταν στο 1.5%. Πολύ καλύτερες ήταν και οι δύσκολες για την αγορά χρονιές, 2014, 2015 και 2016 με ποσοστά 2.4%, 2.7% και 2.5% αντίστοιχα.

Η Volvo είναι μία από τις πιο σύγχρονες μάρκες με εξαιρετικό ντιζάιν στα νέα της μοντέλο και τεχνολογικά προηγμένη...

Καινούργια μοντέλα αλλά…
Να σημειώσουμε πως στη γκάμα των μοντέλων έχουν ήδη προστεθεί και μικρότερα SUV, όπως τα Τα νέα Volvo XC40 και XC60 μπορούν να ανεβάσουν ακόμα περισσότερο τη μάρκα… XC60 και XC40, μοντέλα πολύ καλά και σύγχρονα, κάτι που έχετε διαβάσει και σε άρθρα του zougla.gr.

Ωστόσο, η ζήτηση αλλά και η προώθηση τους έχει περιοριστεί σε μεγάλο βαθμό, γεγονός που δείχνει πως η Volvo Car Hellas δεν ακολουθεί την πετυχημένη συνταγή «Πετούλη» αλλά αναζητά νέους τρόπους για να πείσει τους φίλους της μάρκας πως αξίζουν την προσοχή τους.

Τα δύο αυτά μοντέλα ακολουθούν την σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, διαθέτουν τεχνολογικό εξοπλισμό, οδηγικά είναι ευχάριστα όμως δεν μπορούν να σταθούν στην αγορά…

Μερίδια Volvo (Ιανουαρίου – Μαρτίου)*
2018 – 1.3%
2017 – 1.5%
2016 – 2.4
2015 – 2.7%
2014 – 2.4%
*Στοιχεία ΣΕΑΑ
 

Διαβάστε επίσης: Volvo XC40 D4 AWD: Ο νέος σταρ των SUV

Για να δείτε τη γκάμα των μοντέλων τηες Volvo πατήστε ΕΔΩ

Δείτε το video που είχαμε γυρίσει με τα πρώτα XC60 που είχαν έρθει στην Ελλάδα

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης