Τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως τα περίμεναν οι άνθρωποι του Bloodhound Land Speed Record, ένα Οι τροχοί ζυγίζουν 90 κιλά ο ένας!project το οποίο είχε στόχο να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας εδάφους. Η πανδημία του Covid-19 χτύπησε οικονομικά της εξέλιξη του σχεδίου με αποτέλεσμα να βρίσκεται σε διαδικασία πώλησης ή κλεισίματος.

Ο επικεφαλής του project Ian Warhurst, τόνισε πως δεν μπορεί πλέον να συνεχίσει το πρόγραμμα δοκιμών του Bloodhound καθώς έχει σταματήσει η οικονομική υποστήριξη. Το μοναδικό που βλέπει στον ορίζοντα είναι το κλείσιμο του προγράμματος ή η πώλησή του προκειμένου να συνεχίσει κάποιος άλλος ο οποίος είναι πρόθυμος να επενδύσει για να επιτευχθεί το ρεκόρ ταχύτητας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρόγραμμα μπαίνει στον πάγο καθώς λείπουν 9 εκατομμύρια ευρώ...
Κινητήρας Rolls Royce από Eurofighter μαχητικό

Το Bloodhound LSR είναι σχεδιασμένο για να σπάσει το υπάρχον ρεκόρ ταχύτητας το οποίο κατέχει από τοΤο βάρος του οχήματος είναι 6,4 τόνοι…  1997 η Thrust SSC με 1.229 Km/h. Το νέο πρόγραμμα είχε στόχο να σπάσει το φράγμα των 800 μιλίων την ώρα (1.287 Km/h) και αυτό θα το πετύχαινε με μια πολύ δυνατή συνταγή.

Ο κινητήρας του Bloodhound ήταν της Rolls Royce, ο Jet κινητήρας EJ200, ο οποίος ήταν δανεισμένος από ένα Eurofighter Typhoon μαχητικό αεροπλάνο. Οι 9 τόνοι ώθησης που απέδιδε μπορούσε εύκολα να στείλει το Bloodhound στα 1.000 Km/h. Για να φτάσουμε όμως στο ρεκόρ θα χρησιμοποιηθεί ένας επιπλέον κινητήρας ρουκέτας ο οποίος θα βοηθήσει να σπάσει το ρεκόρ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν τελικά γίνει η προσπάθεια να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας, αυτή θα πραγματοποιηθεί στο HakSkeen Pan της Νότιας Αφρικής, μια διαδρομή μήκους 19 χιλιομέτρων. 

Η πρώτη δοκιμή στην Νότια Αφρική το 2019

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To SSC Tautara επέστρεψε με τελική 455,28 χλμ./ώρα

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης