Πού βρισκονται τα... ηχεία του ηλεκτρικού Audi e-tron GT για να προειδοποιεί τους πεζούς;

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020, 20:20
Πού βρισκονται τα... ηχεία του ηλεκτρικού Audi e-tron GT για να προειδοποιεί τους πεζούς;

Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

     


Το Audi e-tron GT είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό σπορ οικογενειακό αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει στους δρόμους το 2021.

Το τετράθυρο μοντέλο εφοδιάζεται με μπαταρίες χωρητικότητας 90kWh και αποδίδει 590 ίππους προσφέροντας εκρηκτικές επιδόσεις, με το 0-100 να επιτυγχάνεται σε 3,5 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 240χλμ./ώρα.

Θα το δούμε στους δρόμους το 2021...

Αθόρυβα τα ηλεκτρικά, άρα... λύση

Σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα ο προβληματισμός του κόσμου αφορά και στην αθόρυβη λειτουργία τους. Για Ανάλογα με τα χλμ. που κινείται το αυτοκίνητο ακούγεται και ο ήχος...το συγκεκριμένο αυτοκίνητο οι άνθρωποι της Audi πρόσθεσαν… ήχο έχοντας πρώτα κάνει ανάλυση στοιχείων και δεδομένων από πελάτες, πεζούς, συνθήκες κ.λπ.

Το e-tron GT διαθέτει το υποχρεωτικό σύστημα ηχητικής προειδοποίησης από ένα μεγάφωνο τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος του, όπου εκπέμπει τον ήχο AVAS (Acoustic Vehicle Alerting System). Σε χαμηλή ταχύτητα -μετά τα 20 χλμ./ώρα στην ΕΕ και τα 32 χλμ./ώρα στη Βόρεια Αμερική- γίνεται σταδιακά πιο αθόρυβο και δεν ακούγεται μετά τα 60 χλμ./ώρα.

Για τους πελάτες που παραγγέλνουν το προαιρετικό πακέτο ήχου, ένα δεύτερο, μεγάλο ηχείο προστίθεται στο πίσω μέρος. Παράλληλα δύο ηχεία στο εσωτερικό παρέχουν μια διαφορετική εμπειρία ήχου. Δύο μονάδες ελέγχου αναμειγνύουν συνεχώς τον ήχο του e-tron GT με βάση μεταβλητές όπως η ταχύτητα ή η επιτάχυνση.

Σε αυτήν την φωτογραφία μπορείτε να δείτε πού βρίσκοντα τα ηχεία στο εσωτερικό του e-tron GT

 

Σε αυτή τη φωτογραφία μπορείτε να δείτε πού βρίσκονται τα ηχεία στο εξωτερικό τμήμα του e-tron GT.

Ανάλογα το προφίλ και ο ήχος...

Το Audi drive select επιτρέπει στον οδηγό να παραμετροποιεί την ακουστική εμπειρία.

Έτσι, σε λειτουργία αποδοτικότητας, περιορίζεται στον προειδοποιητικό ήχο, ενώ στο προφίλ άνεσης το πίσω εξωτερικό μεγάφωνο μπαίνει στο παιχνίδι, παρέχοντας πλήρη και εκλεπτυσμένο εξωτερικό ήχο και παραμένει ενεργό μέχρι την τελική ταχύτητα.

Σε σπορ λειτουργία, και τα δύο εξωτερικά ηχεία γίνονται πιο δυνατά και προστίθεται ο εσωτερικός ήχος.


 

Το εσωτερικό του γερμανικού σπορ... οικογενειακού μοντέλου!

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020, 20:20