Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλοι οι καινούργιοι κινητήρες είναι εξοπλισμένοι με συγκεκριμένα ευρωπαϊκά πρότυπα, όπως EURO 5, Αν δεν προσέχουμε κάνουμε κακό στο περιβάλλον και στην τσέπη μας…EURO 6 κ.λπ. τα οποία στην πράξη προστατεύουν το περιβάλλον από τις εκπομπές ρύπων αλλά και διάφορα βλαβερά μικροσωματίδια.

Ανάλογα με τον τρόπο και τα μέρη που κινούμαστε, ιδίως εντός πόλης (σταμάτα – ξεκίνα), τα συστήματα δεν μπορούν να αποδώσουν στον μέγιστο βαθμό με αποτέλεσμα τα βλαβερά στοιχεία να δημιουργούν προβλήματα στον κινητήρα, φράζοντας τα φίλτρα, τα μπεκ, την εισαγωγή κ.ά.

Στην πράξη αυτό σημαίνει πως έχουμε αυξημένη κατανάλωση, απώλεια δύναμης αλλά το κυριότερο, επιβαρύνουμε με αυξημένη εκπομπή ρύπων το περιβάλλον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν σας θυμίζει κάτι μάλλον θα πρέπει να το κοιτάξετε...

Πόσο κοστίζει;
H απορία που έχουν οι περισσότεροι είναι στο αν θα πρέπει να ξοδέψουν μία περιουσία για να Ειδικά προϊόντα
«μεταμορφώνουν» τον κινητήηρα του αυτοκινήτου…
επαναφέρουν την… τάξη, αν ο μηχανικός χρειάζεται να κατεβάσει κινητήρα κ.ά.

Η λύση είναι πιο απλή από ότι φανταζόμαστε και επιτυγχάνεται με χρήση ειδικών χημικών υγρών και ψυκτικών, φιλικών προς το περιβάλλον που επαναφέρουν στη θέση τους τα… πειραγμένα συστήματα χωρίς κόπο και με χαμηλό κόστος.

«Ο καθαρισμός της εισαγωγής κοστίζει περίπου 60 ευρώ, τα μπεκ 50 ενώ όταν έχουμε να κάνουμε με φίλτρα DPF το κόστος ξεκινά από ατ 150 ευρώ» δήλωσε στο zougla.gr, ο επικεφαλής της εταιρείας Bardahl, Δημήτρης Κύρκος.

 

Για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες για τον τρόπο καθαρισμού ενός κινητήρα πατήστε ΕΔΩ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης