Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπορεί να ακούμε για ηλεκτροκίνηση και ηλεκτρικά οχήματα τα τελευταία χρόνια αλλά αν ψάξουμε την ιστορία θα διαπιστώσουμε πως πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πειραματιστεί με αυτήν την τεχνολογία πριν από δεκαετίες.

Η παραγωγη του Peugeot VLV ξεκίνησε το 1941 και ολοκληρώθηκε δύο χρόνια αργότερα...

Αυτονομία 70-80 χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 1941 η Peugeot προκειμένου να ανταπεξέλθει στο έλλειμμα συμβατικών καυσίμων,  πρότεινε μια Μεταξύ 1941 – 1943 κατασκευάστηκαν 377 Peugeot VLVπρωτοποριακή λύση για την εποχή του. Ο λόγος για το VLV (“Véhicule Léger de Ville – Light City Vehicle”), το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της γαλλικής φίρμας, ένα μίνι διθέσιο οικονομικό καμπριολέ, σχεδιασμένο για αστική χρήση.

Το VLV λειτουργούσε με ηλεκτρική ενέργεια, χρησιμοποιώντας μπαταρίες που βρίσκονταν στον εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου και έναν ηλεκτροκινητήρα χωρίς διαφορικό για κίνηση στους πίσω τροχούς.

Η αυτονομία του κυμαινόταν μεταξύ 70 και 80 χιλιομέτρων και σύμφωνα με την μάρκα το χρησιμοποιούσαν ταχυδρομικοί υπάλληλοι και γιατροί. Συνολικά παρήχθησαν 377 Peugeot VLV Και συγκεκριμένα το χρονικό διάστημα 1941-1943 στο εργοστάσιο La Garenne στην περιοχή του Παρισιού.

 

Το γαλλικό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο ήταν και... cabrio

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης