Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Alfa Romeo Giulia είναι ένα από τα πιο ποθητά οικογενειακά αυτοκίνητα που πωλούνται εντός και… εκτός συνόρων. Με σπορ γραμμές, ιταλικό DNA, υψηλή ποιότητα κατασκευής και οδηγική ευχαρίστηση Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά στην ιταλίδα καλλονή… που για να την αντιληφθείς πρέπει να καθίσεις πίσω από το τιμόνι της, προσφέρει αυτό το κάτι διαφορετικό που αναζητά ο ψαγμένος πελάτης.

Εκτός όμως από τα βασικά και κλασικά που γράφουμε κάθε φορά για ένα αυτοκίνητο, με το ιταλικό μοντέλο είπαμε να ψαχτούμε λίγο παραπάνω και να ρωτήσουμε για κάποια πράγματα που η συντριπτική πλειοψηφία δεν γνωρίζει. Κυρίως για πράγματα που βρίσκονται κάτω από το καπό, στο χώρο αποσκευών κ.λπ. Βρήκαμε πέντε από αυτά, σας τα δείχνουμε και σας γράφουμε με απλά λόγια το… γιατί.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Alfa Romeo Giulia πατήστε ΕΔΩ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Διαβάστε επίσης:
Πώς να ξέρετε αν η Alfa Romeo Giulia έχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση ή είναι τετρακίνητη

———————————————————————————

Γιατί δεν υπάρχει σεβρό φρένων;

Στη νέα Giulia δεν υπάρχει σεβρό φρένων. Και αυτό διότι οι Ιταλοί έχουν εξελίξει μία πατέντα σε συνεργασία με την Continental η οποία προκαλεί την υποβοήθηση ηλεκτρικά. Το αποτέλεσμα είναι να έχει ο οδηγός καλύτερη και πιο άμεση απόκριση στα φρένα…

 
———————————————————————————

Γιατί υπάρχουν δύο δοχεία για το κύκλωμα ψύξης;

Ανάλογα με την έκδοση, υπάρχει ένα ή δύο δοχεία διαστολής για το κύκλωμα ψύξης. Αυτό γίνεται διότι υπάρχουν δύο κυκλώματα, ένα για κινητήρα και ένα για τουρμπίνα. Δύο δοχεία συναντούμε στις εκδόσεις βενζίνης με 200 και 510 ίππους ενώ η έκδοση diesel είναι αυτή που αποδίδει 210 ίππους.

 
———————————————————————————

Πού βρίσκεται η μπαταρία;

Ανοίγοντας το εμπρός καπό δεν βλέπουμε πουθενά την μπαταρία του οχήματος η οποία είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος του χώρου αποσκευών. Αυτό γίνεται για να υπάρχει καλύτερη κατανομή βάρους το οποίο είναι 50%-50%.

 
———————————————————————————

Πώς φορτίζει η μπαταρία;

Ο τρόπος που φορτίζει η μπαταρία μίας Alfa Romeo Giulia είναι διαφορετικός από αυτόν που οι περισσότεροι γνωρίζουν. Αν λοιπόν το αμάξι «μείνει» από μπαταρία, τότε ο οδηγός θα πρέπει να την φορτίσει με καλώδια και να το κάνει από την εμπρός πλευρά καθώς οι πόλοι βρισκονται στο χώρο του κινητήρα.

———————————————————————————

Ο αισθητήρας της ανάρτησης

Ανάλογα με την έκδοση υπάρχει και αισθητήρας ανάρτησης (βλέπε το βελάκι). Αυτός μετράει τα G που δέχεται το αυτοκίνητο, οι μετρήσεις πηγαίνουν στη μονάδα της ανάρτησης η οποία ρυθμίζει τα αμορτισέρ και το πίσω μπλοκέ διαφορικό (όπου υπάρχει).

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης