Παρουσιάστηκε διαδικτυακά στην Ελλάδα η BMW X1 με υβριδικό κινητήρα που φορτίζει και στην πρίζα

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 13 Μαΐου 2020, 21:55
Παρουσιάστηκε διαδικτυακά στην Ελλάδα η BMW X1 με υβριδικό κινητήρα που φορτίζει και στην πρίζα

Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     


Ο… κορονοϊός έχει αλλάξει σημαντικά την καθημερινότητα μας και από όλο αυτό που ζούμε τους τελευταίους μήνες δεν θα μπορούσε να μην επηρεαστεί ο κλάδος του αυτοκινήτου.

Παρ’ όλα αυτά, τα νέα μοντέλα συνεχίζουν να παρουσιάζονται και να διατίθενται κανονικά καθώς η αγορά δείχνει να επιστρέφει σιγά – σιγά σε κανονικούς ρυθμούς.

Μέσω διαδικτύου παρουσιάστηκε στην Ελλάδα η νέα BMW X1 xDrive25e

Συνδυασμός βενζίνης και ρεύματος

Στην Ελλάδα ήδη έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους νέα μοντέλα και εκδόσεις. Μεταξύ άλλων και η BMW X1 xDrive25e η οποία παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους μέσω διαδικτύου (συγκεκριμένα από τις εγκαταστάσεις Logistics της BMW Hellas στον Ασπρόπυργο).

Πρόκειται για μία έκδοση που συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος μάλιστα φορτίζει και από μία απλή κοινή πρίζα.

Το πιο δημοφιλές premium όχημα ελευθέρου χρόνου...

Με 220 ίππους

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του γερμανικού μοντέλου αποτελείται από έναν 3-κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, Μόνο με το ρεύμα η BMW Χ1 μπορεί να καλύψει αποστάσεις πάνω από 50 χλμ.που σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδουν συνολική ισχύ 220 ίππων και ροπή 385 Nm. Στη γλώσσα των αριθμών το 0-100 επιτυγχάνεται σε 6,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 193 χλμ./ώρα.

Σημαντικό στοιχείο το γεγονός ότι, η X1 xDrive25e μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για περισσότερα από 50 χιλιόμετρα καθώς η χωρητικότητας της μπαταρίας που βρίσκεται στο πίσω μέρος είναι στα 10kWh. Η νέα αυτή έκδοση είναι τετρακίνητη, καθώς ο κινητήρας βενζίνης δίνει την κίνηση στον εμπρόσθιο άξονα και ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω.

Η παρουσίαση έγινε μέσω της πλατφόρμας WEBEX. Στη φωτογραφία διακρίνονται ο επικεφαλής των ηλεκτρικών οχημάτων BMW Αντώνης Αδάναλης (δεξιά) και ο product manager του BMW Group Νίκος Καψής

Διάρκεια φόρτισης

Η φόρτιση μπορεί να γίνει από μία απλή πρίζα σε 5 ώρες ή σε λιγότερο χρόνο αν ο φορτιστής είναι AC. Με κάθε αγορά φορτίζεις για 2 χρόνια δωρεάν!\Επίσης η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται με ανάκτηση ενέργειας και με την επιλογή Save Battery που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός. Μάλιστα ο χρήστης μπορεί για… δύο χρόνια να μην πληρώσει καθόλου ρεύμα καθώς η εταιρεία προσφέρει (για τους ιδιώτες) δωρεάν υπηρεσίες δημόσιας φόρτισης στο Δίκτυο «Φορτίζω».

Η τιμή αγγίζει τα 55.610 ευρώ, ενώ για όσους επιθυμούν να το αποκτήσουν εταιρικό, να σημειώσουμε πως είναι μηδενικός ο φόρος εταιρικής χρήσης.

 

Ένα όχημα ελευθέρπυ χρόνου που καλύπτει πολλές ανάγκες...

Το εσωτερικό της X1 XDrive25e

 

H οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα...

 

Σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές ο πίνακας οργάνων παραμένει, στη X1, αναλογικός...

 

Τα καθίσματα του μοντέλου...

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 13 Μαΐου 2020, 21:55