Όλες οι λύσεις όσον αφορά τις μπαταρίες των αυτοκινήτων μέχρι στιγμής είναι να τοποθετούνται στο πάτωμα 30% μεγαλύτερη αυτονομία υπόσχεται η Page-Roberts με τις κάθετες μπαταρίεςτου οχήματος. Η Βρετανική εταιρεία Page-Roberts πάντως πιστεύει ότι υπάρχει και άλλη λύση στο πρόβλημα της χωροταξίας και μάλιστα με μεγάλο όφελος στην αυτονομία.

Η εταιρεία στα σχέδια που έχει δημιουργήσει στο δικό της ηλεκτρικό αυτοκίνητο τοποθετεί τις μπαταρίες κάθετα στο κέντρο της καμπίνας του αυτοκινήτου. Η συστοιχία βρίσκεται ανάμεσα στα καθίσματα τα οποία κοιτάζουν σε αντίθετη κατεύθυνση με αποτέλεσμα να μειώνει την πολυπλοκότητα των συστημάτων που επικρατούν σήμερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα απευθύνεται σε μικρά, compact αυτοκίνητα με σπορ χαρακτήρα.

Η λύση μπορεί να είναι τελικά… κάθετη

Η Page-Roberts αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η κάθετη τοποθέτηση των μπαταριών βελτιώνει τον Το κάθετο σύστημα θα μειώσει και το κόστοςσχεδιασμό, το κόστος και την εμπειρία του χρήστη. Μάλιστα υπόσχεται ότι με αυτή τη διάταξη το αυτοκίνητο είναι ικανό να διανύσει 30% μεγαλύτερη απόσταση σε σχέση με το αντίστοιχο ηλεκτρικό κυρίως λόγο της καλύτερης αεροδυναμικής και της καλύτερης κατανομής βάρους του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα της λονδρέζικης εταιρείας μπορεί να βρει εφαρμογή σε τετραθέσια σπορ αυτοκίνητα κυρίως με τις μπαταρίες να μην ξεπερνούν τα 75kWh χωρητικότητας. Ένα μειονέκτημα παρόλα αυτά είναι η αύξηση του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου κάτι που μπορεί να ρυθμιστεί με το ανάλογο μέγεθος των μπαταριών.

Οι θέσεις των επιβατών είναι χαμηλά τοποθετημένες βοηθώντας πολύ στην αεροδυναμική και την εργονομία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τον Νοέμβριο 2021 θα κάνει πρεμιέρα η ηλεκτρική BMW iX

Άνοιξαν οι παραγγελίες για το Volvo C40 Recharge στην Ευρώπη

Μεγάλες στιγμές για την Ελλάδα

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης