Νέα πρότυπα ασφαλείας για τα οχήματα από την Ε.Ε.

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 21 Μαΐου 2018, 08:02
Νέα πρότυπα ασφαλείας για τα οχήματα από την Ε.Ε.

Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

       


Η Ευρωπαϊκή επιτροπή ανακοίνωσε μια μεγάλη δέσμη μέτρων για την οδική ασφάλεια,
25.300 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους το 2017 στους δρόμους της Ε.Ε., ένας αριθμός που δεν έχει υποχωρήσει για 4 χρόνια...συμπεριλαμβανομένων στόχων για τη μείωση κατά το ήμισυ των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών από τροχαία συμβάντα μέχρι το 2030.

Δημοσιεύτηκαν τέσσερα μέτρα για την οδική ασφάλεια, στο πλαίσιο της αποκαλούμενης τρίτης δέσμης μέτρων για την κινητικότητα, τα οποία περιλαμβάνουν τα εξής: μία γενική περιγραφή της στρατηγικής για την οδική ασφάλεια όσον αφορά στη δεκαετία έως το 2030, τα νέα πρότυπα ασφάλειας των οχημάτων, επικαιροποιημένους κανόνες για τη διαχείριση της ασφάλειας των οδικών υποδομών και τη στρατηγική για την αυτόνομη οδήγηση.


Σωτήριες τεχνολογίες που από μόνες τους θα μπορούσαν να αποτρέψουν περισσότερους από 2.000 θανάτους ετησίως

Τεχνολογίες που σώζουν ζωές

Τα πιο προηγμένα πρότυπα ασφάλειας των αυτοκινήτων παγκοσμίως θα καταστήσουν τις σωτήριες για τη ζωή τεχνολογίες, όπως η Automated Emergency Braking (AEB) και η Intelligent Speed Assistance (ISA), βασικό εξοπλισμό σε όλα τα νέα οχήματα.

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τέτοιες τεχνολογίες θα μπορούσαν από μόνες τους να αποτρέψουν περισσότερους από 2.000 θανάτους ετησίως.

Με τα νέα μέτρα 25.000 θάνατοι θα μπορούσαν  να αποτραπούν μέσα στα επόμενα 15 χρόνια

Θερμή υποδοχή...

Το ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών, ο ανεξάρτητος φορέας υποστήριξης της ασφάλειας των μεταφορών, ενεργό μέλος του οποίου αποτελεί το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Ο σκοπός είναι να σωθούν όσο περισσότερες ανθρώπινες ζωές...Μυλωνάς», υποδέχτηκε θερμά την ανακοίνωση των νέων αυτών μέτρων.

Ο εκτελεστικός διευθυντής του ETSC, Antonio Avenoso δήλωσε ότι οι ανακοινώσεις της Ε.Ε. για την οδική ασφάλεια θα μπορούσαν να αποτελέσουν το μεγαλύτερο βήμα προόδου στην Ευρώπη μετά τη χρήση της ζώνης ασφαλείας, αν και έχουν ήδη αργήσει, αφού, όπως επεσήμανε, ο τραυματισμός σε τροχαίο συμβάν είναι ο νούμερο ένα δολοφόνος των νέων σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή ήπειρο.

Τόνισε, τέλος, ότι τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο οφείλουν να υποστηρίξουν τα σχέδια αυτά και να μην υποχωρήσουν στις πιέσεις που θα ασκήσουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων.

 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 21 Μαΐου 2018, 08:02