Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μεγάλο ερωτηματικό που απασχολεί όλους όσους αποφασίζουν να αλλάξουν ελαστικά και ιδίως όταν το αυτοκίνητό τους δεν είναι της… σειράς, αφορά στα ελαστικά. Όλοι ψάχνονται, όλοι ρωτούν και Οι Γάλλοι δείχνουν το δρόμο στα αυτοκίνητα υπερ-υψηλών επιδόσεωναναρωτιούνται ποιο είναι το κατάλληλο αλλά και αυτό που αποδίδει καλύτερα και διαρκεί περισσότερο.

Το καλύτερο που μπορεί να κάνει ο καθένας είναι να δοκιμάσει σε ακραίες συνθήκες, να μετρήσει και να βγάλει τα συμπεράσματα μόνος του. Δύσκολη όμως εξίσωση για ένα ελαστικό, οπότε οι επίσημες μετρήσεις που γίνονται και δημοσιεύονται είναι για να γνωρίζει αυτός που επιλέγει, τι ελαστικά θα τοποθετήσει. Ψάξιμο όμως απαιτείται και όταν το αυτοκίνητο που έχεις δεν είναι απλά για καθημερινές μετακινήσεις αλλά αυτό που χρησιμοποιείς για να ικανοποιείς τις άγριες διαθέσεις σου.

Όταν δοκιμάζεις ένα 'καθημερινό' ελαστικό στην πίστα και ιδίως πίσω από το τιμόνι μίας BMW M4 Competizione 450 ίππων καταλαβαίνεις την αντοχή του και τις δυνατότητες που έχει...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Νέο ελαστικό για special καταστάσεις
Η Michelin είναι από τις εταιρείες με μακρά ιστορία στην εξέλιξη των ελαστικών ενώ δεν είναι καθόλου Το Pilot Sport 4S αντικαθιστά το Pilot Super Sportτυχαίο που την εμπιστεύονται εταιρείες όπως η Ferrari για πρώτη τοποθέτηση σε μοντέλα της (π.χ. GTC4 Lusso).

Εδώ και λίγες εβδομάδες η Michelin παρουσίασε το νέο της ελαστικό με την ονομασία Pilot Sport 4S. Πρόκειται για ένα ελαστικό υπερ-υψηλών επιδόσεων το οποίο αντικαθιστά το Pilot Super Sport προσφέροντας χαρακτηριστικά που και να… θες δεν μπορείς να τα παραβλέψεις, ιδίως αν έχει στην κατοχή σου σπορ αυτοκίνητο.

Το λογότυπο της μάρκας είναι από... βελούδο! Μιλάμε για λεπτομέρεια!

Που στοχεύει
Για να ρίξουν στην αγορά το Pilot Sport 4S οι άνθρωποι της γαλλικής φίρμας επικεντρώθηκαν σε τρεις Φρενάρει σε βρεγμένο, σε στεγνό και… αντέχεισημαντικούς τομείς, τους οποίους εξέλιξαν και τα αποτελέσματα από τις μετρήσεις, χτύπησαν… κόκκινο!

Συγκεκριμένα κατάφεραν να βρεθούν στην κορυφή  έναντι τους ανταγωνισμού στο φρενάρισμα όσον αφορά σε στεγνό οδόστρωμα, στην ίδια θέση βρέθηκαν στην διαδικασία φρεναρίσματος σε βρεγμένο ενώ ένα ακόμα πού σημαντικό στοιχείο ήταν το γεγονός ότι αύξησαν σημαντικά τη διάρκεια ζωής του ελαστικού. Με λίγα λόγια αυτά που ψάχνει ο πελάτης τα πέτυχαν στην πράξη.

Οι εκδηλώσεις SpeedSector όπου δοκιμάζονται... στοίβες ελαστικών Michelin συγκεντρώνουν την αφρόκρεμα των σπορ αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τι λένε οι αριθμοί
Στη γλώσσα των αριθμών και σε στεγνό οδόστρωμα το Pilot Sport 4S χρειάζεται 33,66 μέτρα για να Υπερτερεί του ανταγωνισμού…φρενάρει από τα 100 χλμ/ώρα μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση, όταν το δεύτερο καλύτερο ανταγωνιστικό προϊόν χρειάζεται σχεδόν 1 μέτρο παραπάνω (+0,89 μ.).

Σε βρεγμένη πίστα, 27,73 μέτρα είναι αρκετά για να φρενάρει από τα 80 χλμ/ώρα μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση. Αυτό το κατατάσσει ξανά πρώτο στην κατηγορία του, καθώς για να φρενάρει χρειάζεται σχεδόν 2,5 μ. (2,41μ.) λιγότερα από το ανταγωνιστικό προϊόν με τη χειρότερη επίδοση.

Πάνω από 50.000 χλμ.!
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία οι δοκιμές για τη φθορά που διεξήχθησαν από το κέντρο δοκιμών Dekra Test Center έδειξαν ότι το γαλλικό ελαστικό έχει την καλύτερη διάρκεια ζωής στην κατηγορία του και είναι το μοναδικό που ξεπέρασε το φράγμα των 50.000 χλμ.

Στο αυτοκινητοδρόμιο της πόλης των Σερρών βρεθήκαμε για να δοκιμάσουμε το νέο Michelin Pilot Sport 4S σε αληθινές συνθήκες. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε παράλληλα με μία ακόμα ξεχωριστή εκδήλωση με σπορ αυτοκίνητα της SpeedSector

Δοκιμή στην πράξη… 
Το Michelin Pilot Sport 4S είναι διαθέσιμο σε 34 διαστάσεις, για 19 και 20 ιντσών ζάντεςΌλα αυτά που διαβάσατε είχαμε την ευκαιρία να τα δούμε και στην πράξη κατά τη διάρκεια παρουσίασης του ελαστικού στο… φυσικό του περιβάλλον.

Αυτό δεν ήταν άλλο από το αυτοκινητοδρόμιο της πόλης των Σερρών, όπου πίσω από το τιμόνι τριών σπορ αυτοκινήτων διαπιστώσαμε τις ικανότητες σε ακραίες συνθήκες και πίεσης.

Από δεξιά, BMW M2 (420 ίππων), John Cooper Works (231 ίππων) και BMW M4 Competizione (450 ίππων). Πίσω από τα αυτοκίνητα όλη η ομάδα της 'ελληνικής' Michelin και η αποστολή των δημοσιογράφων...

Τρία τέρατα
Συγκεκριμένα, οδηγήσαμε τις BMW M2 (420 ίππων), BMW M4 Competizione (450 ίππων) αλλά και MINI Δοκιμή Michelin σε 1.101 ίππους… John Cooper Works (231 ίππων) στις εκδόσεις Schnitzer, δηλαδή βελτιωμένες με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

Και στις τρεις περιπτώσεις διαπιστώσαμε πως ένα καθημερινό ελαστικό μπορεί να αποδώσει στην πίστα, να μην το… φοβηθείς και το σημαντικότερο από όλα να διατηρηθεί ζωντανό για περισσότερο από ότι έχουμε συνηθίσει.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο ελαστικό της Michelin πατήστε ΕΔΩ

 
Δοκιμές ελαστικών με McLaren 720 S (!), Mercedes AMG, Lamborghini Huracan, Dodge Viper...

Το Sport Pilot S4 δεν είναι μόνο καινούργιο αλλά και όμορφο...

Porsche GT3 RS στην εκδήλωση των Σερρών...
Εμπειρία η δοκιμή ελαστικών στην πίστα και μάλιστα με αυτοκίνητα πολλών ίππων...
Όταν ξημερώνει στο αυτοκινητοδρόμιο της πόλης των Σερρών η αδρεναλίνη αρχίζει να ανεβαίνει...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης