Τα τελευταία δύο χρόνια η Renault έχει παρουσιάσει δύο ηλεκτρικά van στην Ευρώπη, τα Master EZ και Η ηλεκτρική έκδοση του Master έχει αυτονομία κάτω από 150 χιλιόμετρα.Kangoo EZ. Στην περίπτωση και των δύο επαγγελματικών οχημάτων τα πράγματα από άποψη απόδοσης είναι ικανοποιητικά, εκεί όμως που μπαίνει φρένο είναι στην αυτονομία.

Η Renault, λοιπόν, αποφάσισε να επενδύσει στην τεχνολογία του υδρογόνου προκειμένου να δώσει μια ανάσα αυτονομίας στο μεγάλο της van, το Master. Σε συνεργασία με την Plug Power, την εταιρεία η οποία έχει αναλάβει το κομμάτι του υδρογόνου για τη Renault, θα παρουσιάσει μέσα στο 2021 το νέο Master EZ Hydrogen, το οποίο, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, θα αυξήσει την αυτονομία στα 500 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκτός από ηλεκτρικό, το νέο Master θα είναι διαθέσιμο και με υδρογόνο.

Θα μειωθεί και ο χρόνος ανεφοδιασμού

Εκείνο που επίσης είναι σημαντικό είναι ο χρόνος ανεφοδιασμού του Master. Παρόλο που οι μπαταρίες για να Το υδρογόνο θα λύσει το πρόβλημα των μεγάλων ταξιδιών.φορτίσουν χρειάζονται αρκετές ώρες, στην περίπτωση του υδρογόνου απαιτούνται μόλις 10 λεπτά για να γεμίσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο Master, λοιπόν, θα παραμείνει ηλεκτρικό, ωστόσο θα υπάρχει και έκδοση υδρογόνου για να αυξήσει πολύ την αυτονομία του. Η τιμή του πάντως θα είναι τσουχτερή, καθώς θα ξεπερνάει τις 50.000€!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το πιο σπορ Transporter που έφτιαξε η VW

Το νέο Ford Transit θα έρθει και ως ηλεκτρικό

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης