Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Η υψηλή φορολογία έχει αλλάξει σημαντικά τις τάσεις των Ελλήνων που έχουν ακόμα τη δυνατότητα να Οι πωλήσεις των μεγάλων μοντέλων πέφτουν αλλά οι αντίστοιχες των premium μικρών ανεβαίνουν (ποσοστιαία)αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο. Αυτό αποτυπώνεται στις πωλήσεις αλλά και στα μοντέλα που πωλούνται κάθε μήνα και αναμένεται να συνεχιστεί όσο δεν αλλάζει η πολιτική και οικονομική κατάσταση της χώρας.

Ένα τρανταχτό παράδειγμα αφορά την Mercedes E Class, ένα πολύ αγαπητό μοντέλο στο ελληνικό κοινό. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Σ.Ε.Α.Α. (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), το 2004 το πολυτελές μοντέλο απέκτησαν 2.454 Έλληνες όταν το 2005 το αγόρασαν μόλις 65 ενώ από την αρχή του έτους μέχρι και τον Ιούλιο οι ταξινομήσεις ήταν 40.

Αριστερά η Mercedes E Class του 2005 και δεξιά η τελευταίας γενιά του πολυτελούς μοντέλου...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θέλουν premium μοντέλα
Μειώθηκαν οι πωλήσεις της E-Class και αυξήθηκαν της A-ClassΟι πωλήσεις αυτές δείχνουν πως οι Έλληνες δεν αγοράζουν πλέον μεγάλα αυτοκίνητα.

Συνεχίζουν όμως να αποκτούν premium μοντέλα όπως είναι αυτά της Mercedes αλλά μικρότερης κατηγορίας.

Για παράδειγμα, η A Class που το 2004 είχε 660 ταξινομήσεις, το 2015 είχε 1.284 ενώ από την αρχή του έτους μέχρι και τον Ιούλιο οι πωλήσεις άγγιξαν τις 1.032 μονάδες.

Δείτε λεπτομέρειες σχετικά με την τελευταία γενιά της Mercedes E – Class πατώντας ΕΔΩ

   

Πως ήταν και είναι σήμερα το εσωτερικό σε μία E Class με διαφορά δέκα ετών...

Πιο σπορ σχεδιαστική αντίληψη στη νέα γενιά της Mercedes E Class...
H παλιά A Class δεν 'έσπαγε' τις πωλήσεις...
Η νέα  A Class σαρώνει στην κατηγορία της...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης