Η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει οδηγήσει στην πολύ μεγάλη πτώση των πωλήσεων περιοδικών αυτοκινήτου, κάτι που αποτυπώνεται από τα επίσημα δελτία με τις κυκλοφορίες που εκδίδουν τα πρακτορεία διανομής Τύπου. Όπως θα δείτε στους παρακάτω πίνακες, αρκετοί τίτλοι δεν υπάρχουν ενώ ιστορικά περιοδικά έχουν υποστεί καθίζηση.

Χαρακτηριστικό το παράδειγμα με το περιοδικό 4 Τροχοί το οποίο τον Ιανουάριο του 2005 πουλούσε περισσότερα από 37.000 φύλλα (εποχή Καββαθά), τον Ιούλιο του 2009 έπεσε στα 19.000 φύλλα και στο τελευταίο δελτίο κυκλοφορίας δεν κατάφερε να ξεπεράσει τις 6.000, σε μηνιαία βάση. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάποιοι θα πουν πως αυτή η εικόνα είναι αιτία των καιρών ενώ κάποιοι άλλοι πως η ύλη χρειάζεται αναβάθμιση. Σε κάθε περίπτωση το διαδίκτυο έχει παίξει σημαντικό ρόλο τόσο με την άμεση όσο και με την έγκυρη ενημέρωση. Χαρακτηριστικό το παράδειγμα του zougla.gr που σε μηνιαία βάση, η ενότητα “Auto Moto” σχεδόν πλησιάζει τα 1.5 εκατομμύριο χτυπήματα…

 

Ιανουάριος 2005
4 Τροχοί 37.136
Max Power 42.725
Burn It Out 38.745
Car & Driver 24.572
Power 23.587
Drive 21.264
CAR 13.084
Αγορά Αυτοκινήτου 12.905
EVO 9.772 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ιούλιος 2009
Burn it out 19.465
4 Τροχοί 19.030
Αγορά Αυτοκινήτου 9.777
Super Autocar 9.432
Drive 9.383
Τροχοί & Tir 5.087
Top Gear 3.961

Ιούλιος 2014
4 Τροχοί 5.880
Αγορά Αυτοκινήτου 4.830
Super Autocar 3.650
Drive 3.320
Τροχοί & Tir 2.070

*Στοιχεία από πρακτορεία Άργος και Ευρώπη

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης