Δυνατό.. μπάσιμο στην παγκόσμια αγορά πραγματοποιεί η Seat γεγονός που αντικατοπτρίζεται στις πωλήσεις. Σύμφωνα με στοιχεία της ίδιας της εταιρείας η μάρκα έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2014 με 200.200 πωλήσεις ποσοστό αυξημένο κατά 9.9% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Οι πωλήσεις του Leon αποτέλεσαν το κλειδί για το θετικό αυτό πρόσημο. Συγκεκριμένα, αυξήθηκαν κατά 62,3% με συνολικά 78.600 οχήματα σε σύγκριση με τις 48.400 πωλήσεις αντίστοιχα το πρώτο εξάμηνο του 2013. Η έκδοση ST ξεπέρασε τις αναμενόμενες προσδοκίες και συνέβαλε στο αποτέλεσμα με 21.200 πωλήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πωλήσεις σε διάφορες χώρες…
Η ισπανική φίρμα αύξησε τις πωλήσεις της κατά 10,5% στη Δυτική Ευρώπη (158.300 αντί 143.300 το 2013) και κατέκτησε μερίδιο αγοράς 2,5% (2,4% το 2013). Στη Γερμανία, η εταιρεία διέθεσε στην αγορά 42.300 αυτοκίνητα (38.200 το 2013), σημειώνοντας αύξηση 10,9% και εδραιώνοντας τη θέση της στην πρώτη δεκάδα. Στη Ισπανία, η αύξηση ανήλθε σε +13,3% (39.300 αντί 34.600 το 2013), στο Ηνωμένο Βασίλειο +17,4% (26.800 αντί 22.900 το 2013) και στην Ιταλία +14,2% (6.600 αντί 5.800 αυτά το 2013).

Οι πωλήσεις στην Ανατολική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 78,2% το πρώτο εξάμηνο του 2014, φθάνοντας συνολικά στα 12.900 αυτοκίνητα (7.300 το 2013). Στην Τσεχία χαρακτηριστικά πουλήθηκαν 3.900 μονάδες (1.900 το 2013). Εκτός Ευρώπης, στην λίστα των best-seller βρίσκεται το Μεξικό με 10.300 πωλήσεις, η Αλγερία με 8.400 πωλήσεις, η Τουρκία με 3.900 πωλήσεις και το Ισραήλ με 3.200 πωλήσεις.

Τι έγινε στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, η μάρκα κατέγραψε αύξηση 18% σε σχέση με το 2013, με 1.207 συνολικά ταξινομήσεις (3,2% μερίδιο αγοράς).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

  

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης