Η γαλλική εταιρεία GCK Motorsport, του πρώην αγωνιζόμενου στο Dakar, Guerlain Chicherit, δουλεύει πάνωΖηλευτή απόδοση από το e-Blast με σχεδόν 400 ίππους… σε καινούριες τεχνολογίες στα αγωνιστικά αυτοκίνητα και κατ΄ επέκταση στα κανονικά αυτοκίνητα. Το μοντέλο πάνω στο οποίο δουλεύουν οι Γάλλοι είναι το e-Blast H2 -εξέλιξη του υπάρχοντος e-Blast 1-, το οποίο θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 400 ίππων, με βελτιωμένο σύστημα ψύξης και μπαταρίες με μειωμένο βάρος.

Εκεί που θα είναι η μεγάλη διαφορά θα είναι στην τοποθέτηση κυψελών υδρογόνου 25 κιλών με πίεση 700bar και απόδοση που θα φτάνει τους 160 ίππους. Πάνω στο συγκεκριμένο σύστημα οι άνθρωποι της GCK τονίζουν ότι συνεργάζονται με έναν σημαντικό παράγοντα της βιομηχανίας, χωρίς όμως να τον ονομάζει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάπως έτσι θα είναι οι μελλοντικοί αγώνες του Dakar.

Στροφή στην «πράσινη» ενέργεια

Το e-Blasy 1 έκανε επιλεγμένα περάσματα από τις ειδικές του φετινού Ράλι Dakar στη Σαουδική Αραβία γιαΗ Audi έχει “δηλώσει συμμετοχή” στο “πράσινο” μέλλον του Dakar. να δείξει σε όλους ότι η υδρογονοκίνηση είναι εφικτή και μάλιστα ανταγωνιστική. Το μοντέλο της δοκιμής είχε απόδοση 335 ίππους και μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα 180 Km/h.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πάντως η GCK μαζί με την ASO, διοργανώτρια του Ράλι Dakar , πιέζουν στο να αλλάξει η κατάσταση προς τις «πράσινες λύσεις» με στόχο όλα τα οχήματα του αγώνα να διαθέτουν εναλλακτικές πηγές ενέργειας μέχρι το 2030. Μην ξεχνάμε ότι ήδη η Audi ετοιμάζει τη συμμετοχή της στο Dakar το 2022 με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Παρουσίαση του e-Blast 1

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης