Έναν περίπου μήνα μετά την ευρωπαϊκή παρουσίαση στους εκπροσώπους του Tύπου, η γερμανική φίρμα παρέδωσε στους τυχερούς πελάτες τις πρώτες μονάδες του υδρογονοκίνητου plug-in hybrid SUV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα έκδοση της GLC με τα διακριτικά Fuel Cell είναι το πιο φιλικό προς το περιβάλλον SUV -μέχρι να λανσαριστεί η EQC-, καθώς δεν εκπέμπει ούτε ένα γραμμάριο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Το αυτοκίνητο συνδυάζει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου με έναν ηλεκτροκινητήρα, καίει υδρογόνο και επωφελείται του συστήματος plug in hybrid. Διαθέτει δύο ντεπόζιτα υδρογόνου συνολικής χωρητικότητας 4,4 κιλών περίπου και 700 bar, τα οποία γεμίζουν σε μόλις τρία λεπτά. Η αυτονομία αγγίζει τα 478 χιλιόμετρα, ενώ με πλήρη φορτισμένη την μπαταρία μπορεί να διανύσει άλλα 51 χλμ. αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα λειτουργίας (Eco, Comfort, Sport), καθώς και τέσσερα επιπλέον modes (HYBRID, F-CELL, GLC F-CELL και CHARGE), επιλέγοντας ο ίδιος τον τρόπο κίνησης ανάλογα με τις συνθήκες. Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε πως ανεξάρτητα από το πρόγραμμα το σύστημα διαθέτει ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Αρχικά, η GLC Fuel Cell είναι διαθέσιμη σε πόλεις της Γερμανίας και οργανισμούς όπου υπάρχουν υποδομές και σταθμοί φόρτισης υδρογόνου, όπως στο Αμβούργο, στο Βερολίνο, στην Κολωνία, στο Μόναχο, στο Ντίσελντορφ, στη Στουτγάρδη και στη Φρανκφούρτη. Στη συνέχεια θα λανσαριστεί σε επιλεγμένες χώρες που διαθέτουν πλήρες δίκτυο ανεφοδιασμού. Δυστυχώς, στην Ελλάδα, το συγκεκριμένο μοντέλο δεν προσφέρεται σε πρώτη φάση ούτε κατόπιν παραγγελίας.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης