Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Mazda είναι μία μάρκα ιδιαίτερα αγαπητή στην ελληνική αγορά και με κοινό που την ακολουθεί πιστά. Ήδη Τα πρώτα Mazda MX-30 έχουν έρθει στην Ελλάδα…έχει περάσει περισσότερο από ένας χρόνος που ξεκίνησε και πάλι δυναμικά την παρουσία της στη χώρα μας με τον όμιλο Συγγελίδη να βρίσκεται στο τιμόνι και να την οδηγεί ολοένα και πιο ψηλά.

Σημαντικό ρόλο παίζουν και τα μοντέλα που διαθέτει στην γκάμα με τον προβληματισμό να βρίσκεται στο κομμάτι καθαρά και μόνο των κινητήρων και των κυβισμών. Τα δεδομένα όμως αλλάζουν, καθώς το λεγόμενο downsizing κάνει την εμφάνισή του στα ιαπωνικά μοντέλα της Mazda όπως και οι ηλεκτροκινητήρες.

Ένα από τα πρώτα Mazda MX-30 που ήρθαν στην Ελλάδα...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Σύγχρονη η σχεδίαση του ιαπωνικού μοντέλου...

Οι πόρτες ανοίγουν αντικριστά…

Τρανταχτό παράδειγμα το ολοκαίνουριο MX-30, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της φίρμας που ήδη Το άνοιγμα των θυρών μάς θυμίζει Mazda RX-8.βρίσκεται στην Ελλάδα και είναι διαθέσιμο προς παραγγελία.

Όπως μπορείτε να δείτε χαρακτηριστικά, πρόκειται για ένα στιλάτο όχημα ελευθέρου χρόνου που το κύριο χαρακτηριστικό του μας θυμίζει το σπορ RX-8, όπου οι πόρτες για τους πίσω επιβάτες ανοίγουν αντίθετα, καθώς απουσιάζουν η κεντρική κολόνα και οι πόρτες, ενώ έχουν ειδικά σχεδιασμένους μεντεσέδες.

Να σημειώσουμε πως οι εμπρός πόρτες ανοίγουν προς τα μπροστά σε γωνία 82 μοιρών, ενώ οι πίσω αντίθετα (προς τα πίσω), σε γωνία 80 μοιρών.

Οι εμπρός πόρτες ανοίγουν... κανονικά!

 

Οι πίσω πόρτες ανοίγουν με αυτόν τον τρόπο...

Φιλικά υλικά

Ένα επίσης χαρακτηριστικό του MX-30 είναι η αιωρούμενη κεντρική κονσόλα, η οποία δείχνει ανεξάρτητη από Η κεντρική κονσόλα δημιουργεί μία νέα εικόνα για τη Mazda..το υπόλοιπο ταμπλό και τα υπόλοιπα στοιχεία του εσωτερικού και παρέχει πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο στους εμπρός επιβάτες. Επίσης και για πρώτη φορά σε μοντέλο της Mazda, η κάτω κονσόλα ενσωματώνει σε μία οθόνη αφής των 7 ιντσών, το σύστημα ελέγχου του κλιματισμού.

Ένα χαρακτηριστικό του μοντέλου είναι η χρήση φιλικών προς το περιβάλλον υλικών. Χαρακτηριστικές είναι οι θήκες της κεντρικής κονσόλας όσο και το εσωτερικό των χειρολαβών των θυρών, που έχουν επενδυθεί με το παραδοσιακό υλικό από φελλό, που συλλέγεται χωρίς υλοτόμηση, από τον φλοιό των δέντρων.

Το εσωτερικό του MX-30 με τα προστατευτικά όπως έχει έρθει από το εργοστάσιο.

Μπαταρία, δύναμη και αυτονομία

Από πλευράς μηχανικού συνόλου, ο ηλεκτροκινητήρας εναλλασσόμενου ρεύματος χρησιμοποιεί μία μπαταρία Η αυτονομία του MX-30 αγγίζει τα 200 χλμ.ισχύος 35.5 kWh. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς με την ισχύ να αγγίζει τους 143 ίππους και τη ροπή τα 265Nm.

Στη γλώσσα των αριθμών το 0-100 επιτυγχάνεται σε 9,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 140 χλμ./ώρα. Τέλος να αναφέρουμε πως η αυτονομία φτάνει τα 200 χλμ.
Οι τιμές του Mazda X-30 ξεκινούν σε συνδυασμό με την κρατική επιδότηση από τα 32.043 και φτάνουν έως τα 36.174 ευρώ.

 

Για να δείτε αναλυτικά τις τιμές του Mazda MX-30 πατήστε ΕΔΩ

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Mazda MX-30 πατήστε ΕΔΩ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Οδηγούμε το Mazda CX-30 SkyActiv X

Όλη η ιστορία της Mazda σε ένα βιβλίο

Έπεσαν οι τιμές των μοντέλων της Mazda

 

Το ολοκαίνουργιο και αμιγώς ηλεκτρικό Mazda MX-30

 

H φόρτιση των μπαταριών γίνεται. από μία απλή πρίζα, από wallbax ή από ταχυφορτιστή...

 

Το εσωτερικό του ιαπωνικού μοντέλου...

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης