Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης



To TT είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που έχει γράψει ιστορία στην αυτοκίνηση. Όλοι θα θυμούνται την πρώτη εκείνη γενιά με την εκκεντρική σχεδίαση, το 1998. Έμοιαζε για.. πρωτότυπο αλλά ήταν ένα καθημερινό αυτοκίνητο που έπαιξε τη δική του.. μπάλα στην κατηγορία των coupe αυτοκινήτων. Το Το ΤΤ coupe είναι ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο 2+2 θέσεων 2006 είχαμε την μετάβαση στην δεύτερη γενιά και το 2014 οι άνθρωποι της Audi προχώρησαν στην εξέλιξη του πετυχημένου ΤΤ δημιουργώντας ένα, ακόμα πιο σπορ μοντέλο.

Εξωτερικά, η νέα γενιά του ΤΤ δείχνει πιο δυναμική και κομψή με το μήκος να αγγίζει τα 4.18 μέτρα. Στο μπροστινό μέρος κυριαρχούν οι οριζόντιες γραμμές ενώ οι τέσσερις κύκλοι της Audi είναι τοποθετημένοι πάνω στο καπό αντί για την μάσκα. Οι προβολείς έχουν σχεδιαστεί με διαχωριστικές μπάρες στις οποίες είναι ενσωματωμένα και τα φώτα ημέρας, δίνοντας έτσι μια τρισδιάστατη εντύπωση σε όσους το κοιτούν. Μία λεπτομέρεια αλλά άκρως χρηστική για τον οδηγό είναι πως δεν υπάρχει πώμα για τη δεξαμενή καυσίμου κάτω από την κλασική τάπα, γεγονός που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ξεβιδώσει κανείς τίποτα και η κάνουλα της αντλίας καυσίμου προσαρμόζεται απευθείας στο σωλήνα πλήρωσης του ρεζερβουάρ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι σχεδιαστικές γραμμές του νέου ΤΤ θυμίζουν ακόμα την πρώτη γενιά που κυκλοφόρησε το 1998...

Για πρώτη φορά ο πίνακας LCD
Εσωτερικά οι σπορ γραμμές συνεχίζονται με τον πίνακα οργάνων να είναι αυτός που τραβά όλα τα βλέμματα. Το ΤΤ είναι και το πρώτο μοντέλο της μάρκας που έχει ενσωματώσει πίσω από το τιμόνι το Audi Virtual Cockpit, δηλαδή μία ψηφιακή οθόνη LCD υψηλής ευκρίνειας που αλλάζει σχεδίαση ανάλογα με την διάθεση του οδηγού.Από πλευράς χώρων το ΤΤ coupe είναι ένα καθαρόαιμο μοντέλο 2 + 2 θέσεων με καλούς χώρους ακόμα και για τις αποσκευές καθώς τα 305 λίτρα (+13 από την Η έκδοση diesel του ΤΤ coupe καταναλώνει μόλις 4.2 λίτρα καυσίμου στα 100 χιλιόμετρα!!! απερχόμενη γενιά) μπορούν να χαρακτηριστούν ιδανικά για τον χαρακτήρα του.

Κινητήρες βενζίνης και… diesel
Το νέο ΤΤ είναι διαθέσιμο με έναν κινητήρα TDI (πετρέλαιο) και έναν TFSI (βενζίνη) κινητήρα. Στην πρώτη περίπτωση η απόδοση του δίλιτρου μηχανικού συνόλου αγγίζει τους 184 ίππους με τις επιδόσεις να μεταφράζονται σε 7.1 δευτερόλεπτα για το 0-100 και 241 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα. Το εντυπωσιακό έχει να κάνει με την μέση κατανάλωση που δίνει το εργοστάσιο και είναι μόλις 4.2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα! Στην περίπτωση της βενζίνης όπου ο κινητήρας είναι και εδώ 2.0 λίτρων, η μέγιστη απόδοση φτάνει τα 230 άλογα. Μάλιστα η έκδοση S tronic είναι και η μόνη που εφοδιάζεται με το σύστημα τετρακίνησης quattro, κάτι που δεν συμβαίνει με τις υπόλοιπες. Μέσα στο χρόνο αναμένουμε και την κορυφαία έκδοση TTS με τους 310 ίππους…

Οι τιμές ξεκινούν από τα 42.100 ευρώ (με όφελος απόσυρσης) και φτάνουν τα 46.900 (έκδοση quattro με απόσυρση). Η έκδοση diesel με το όφελος της απόσυρσης αγγίζει τα 42.300 ευρώ.

Για να δείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τι τιμές των εκδόσεων που πωλούνται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα πατήστε ΕΔΩ

Από όπου και να κοιτάξεις το αυτοκίνητο καταλαβαίνεις τον σπορ χαρακτήρα του...
Σε αυτή την φωτογραφία φαίνεται ξεκάθαρα πως δεν έχει ξεφύγει σχεδιαστικά από την πρώτη γενιά...
Ποιότητα κατασκευής στο.. ύψη!
Το αυτόματο κιβώτιο S tronic είναι ένα κορυφαίο κιβώτιο που αν δεν το δοκιμάσεις δεν μπορείς να καταλάβεις τι... χάνεις!
Η έκδοση βενζίνης αποδίδει 230 ίππους...
Η ολοκαίνουργια οθόνη LCD που αλλάζει ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού...
Πλέον οι τέσσερις κύκλοι κοσμούν το καπό του αυτοκινήτου...
Διπλές απολήξεις με μπάσο ήχο...
Κλασική τάπα που όταν σηκωθεί υπάρχει η υποδοχή της αντλίας καυσίμου χωρίς δεύτερη... τάπα!!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης