Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μία πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα πραγματοποιήθηκε προ ολίγων ημερών από το κέντρο ψυχομετρίας του Πανεπιστημίου του Cambridge στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με αυτήν την έρευνα, οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων Nissan, συγκαταλέγονται μεταξύ των ανθρώπων με την πιο ελκυστική προσωπικότητα.

Χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη στις τεχνικές σκιαγράφησης ενός προφίλ, το Πανεπιστήμιο ανακάλυψε ότι οι οδηγοί των Nissan είναι από τους πιο γενναιόδωρους, πιστούς και φιλικούς ανθρώπους, ανάμεσα σε μια πλειάδα ιδιοκτητών ευρωπαϊκών αυτοκινήτων. Επιπλέον, η μελέτη έδειξε ότι οι ιδιοκτήτες ενός Nissan είναι πολύ πιο πιθανό να σκέφτονται πρωτίστως τους άλλους, ενώ επιδεικνύουν και ιδιαίτερο ενδιαφέρον  για θέματα οικονομικής ευημερίας και κοινωνικής δικαιοσύνης.

Με την ευκαιρία του Αγίου Βαλεντίνου να ενημερώσουμε πως η έρευνα έδειξε πως η  πλειοψηφία των ιδιοκτητών Nissan βρίσκεται σε μακροχρόνια σχέση...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένες τεχνικές…
Η ψυχομετρία – γνωστή και ως σκιαγράφηση του προφίλ ενός ατόμου – είναι μόνο ένας από τους πολλούς τρόπους, με τους οποίους η ιαπωνική φίρμα αναπτύσσει τεχνικές  κατάλληλες για την κατανόηση των αναγκών των πελατών της. Το αποτέλεσμα είναι μια διαρκώς βελτιωμένη εμπειρία γι’ αυτούς, πίσω από το τιμόνι,  μέσω του διαδικτύου, αλλά και στις εκθέσεις και τα συνεργεία της Nissan  σε όλη την Ευρώπη.

Από την άλλη πλευρά, όλοι  όσοι αναζητούν το «έτερον ήμισυ» πίσω από το τιμόνι ενός Nissan, μπορεί και να «απογοητευθούν» καθώς η συγκεκριμένη έρευνα έδειξε πως η συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών Nissan, βρίσκεται ήδη σε ευτυχισμένη μακροχρόνια σχέση…

Για να δείτε τη γκάμα των μοντέλων της Nissan πατήστε ΕΔΩ

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης