Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Είναι γεγονός πως η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση προκαλεί πολλές συζητήσεις στην παγκόσμια κοινότητα των φίλων της αυτοκίνησης που αρέσκονται σε υψηλές ιπποδυνάμεις αλλά και στο να ακούν τον ήχο που παράγουν οι εξατμίσεις.

Μπορεί τα ηλεκτρικά οχήματα να είναι γρήγορα, όμως το γεγονός ότι είναι… αθόρυβα σίγουρα δεν αρέσει σε ένα αρκετά υψηλό ποσοστό οδηγών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Χρειάζονται τα ηλεκτρικά

Ωστόσο, για να συνεχίσουν να παράγονται γρήγορα αυτοκίνητα, με μεγάλους κινητήρες και υψηλές ιπποδυνάμεις, θα πρέπει κατασκευάζονται και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Σε σημερινή συνέντευξη Τύπου ο επικεφαλής των ηλεκτρικών οχημάτων του BMW Group Hellas, Αντώνης Αδάναλης, το τόνισε χαρακτηριστικά λέγοντας: «Για να συνεχίσουν να υπάρχουν αυτοκίνητα BMW M πρέπει να φτιάχνονται ηλεκτρικά αυτοκίνητα».

Αριστερά ο επικεφαλής των ηλεκτρικών BMW Group Αντώνης Αδάναλης και δεξιά του ο διευθυντής επικοινωνίας του ομίλου Κωνσταντίνος Διαμαντής

 

Όλα είναι θέμα ρύπων…

Ο σκοπός είναι συγκεκριμένος καθώς με αυτόν τον τρόπο μειώνεται ο μέσος όρος των ρύπων ενώ υπάρχει Αν οι ρύποι δεν βρίσκονται στο όριο, τότε τα πρόστιμα είναι μεγάλα για τα εργοστάσια…ευρωπαϊκή νομοθεσία που επιβάλλει βαριά πρόστιμα όταν ο αριθμός αυτός ξεπεράσει ένα όριο.

«Πρέπει να ανάβουμε κεράκι σε όσους εξελίσσουν τέτοια αυτοκίνητα. Αυτό ισχύει για όλους τους κατασκευαστές» τόνισε χαρακτηριστικά θέλοντας να τονίσει τη σημασία της αξίας για μία μάρκα να παράγει γρήγορα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Επιπλέον τόνισε πως όλα τα μοντέλα της BMW που φέρουν το γράμμα «Μ» θα εξηλεκτριστούν στο μέλλον, χαρίζοντας επιδόσεις και επιπλέον οδηγική απόλαυση.

 

Όλα τα μοντέλα με το γράμμα "Μ" είναι ποθητά...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης