Γι’ ακόμα ένα μήνα η Nissan έδειξε ότι μπορεί να παίξει καλή… μπάλα στην Θεσσαλονίκη κάτι που μαρτυρούν τα στατιστικά στοιχεία των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων. Με 65 ταξινομήσεις η ιαπωνική φίρμα κατάφερε και πέτυχε το υψηλότερο ποσοστό του μήνα με 14,1%, σε συνολικές ταξινομήσεις 462.

Ακολούθησαν οι Toyota με ποσοστό 11%, VW και Opel με 6,9%, Audi 6,5%, Mercedes 5,4%, Citroen, Suzuki και Ford αμφότερες με 5%. Σημαντικό ποσοστό κατάγραψε και η Renault που άγγιξε το 3,7% δείχνοντας πως μπορεί να ανέβει ακόμα περισσότερο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξακολουθεί να πάντως μα προκαλεί εντύπωση το ποσοστό που συγκεντρώνουν οι premium μάρκες, οι οποίες εν μέσω οικονομικής κρίσης εξακολουθούν να κινούνται με θετικό πρόσημο.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης