Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν χωρά αμφιβολία ότι το ράλι Ακρόπολις είναι ένας από τους κορυφαίους αγώνες ράλι στον κόσμο.

Με βαριά ιστορία, όσο ελάχιστα αθλητικά γεγονότα στον πλανήτη, έχει καταφέρει να φέρει στην Ελλάδα οδηγούς – θρύλους αλλά και αγωνιστικές ομάδες με τα πιο δυνατά αυτοκίνητα.

Χιλιάδες θεατές έχουν παρακολουθήσει έστω και έναν αγώνα ενώ το 2005, τη χρονιά που διεξήχθη η κορυφαία ειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ, κατάφερε να αναδειχτεί ως ο κορυφαίος αγώνας του WRC. Επίσης μεγάλες είναι οι διακρίσεις του εθνικούς μας αγώνα, όπως έχει χαρακτηριστεί, σε παλαιότερες διοργανώσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τη δεκαετία του ’50

Η ιδέα και η υλοποίηση την δεκαετία του ’50 ήταν της ΕΛΠΑ. Το 2009 οι άνθρωποι της λέσχης πήραν την απόφαση να παραχωρήσουν την διοργάνωση του ράλι Ακρόπολις σε μία εταιρεία, άγνωστη στο χώρο, με την ονομασία Celeritas. Πίσω από αυτήν ήταν ο Άρης Βωβός αλλά και ο Παύλος Αθανασούλας, αδερφός του Λάμπρου που τον γνωρίσαμε από αγώνες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Οι υποσχέσεις που ακούστηκαν ήταν μεγάλες όσο και τα σχέδια που υπήρξαν. Χαρακτηριστικές τότε οι δηλώσεις σε συνέντευξη Τύπου, πως αν υπάρξουν κέρδη από τον αγώνα θα επενδυθούν σε νέους οδηγούς…

Το Ράλι Ακρόπολις έχει συνδυαστεί με κορυφαία αγωνιστικά αυτοκίνητα και χιλιάδες φιλάθλους...

Ακόμα χρωστά η διοργανώτρια εταιρεία

Τελικά… κέρδη δεν υπήρξαν, το αντίθετο μάλιστα, ο αγώνας κάθε χρόνο και κατά δήλωση της Celeritas Οι Λαμιώτες φίλαθλοι είναι πικραμένοι
«έμπαινε μέσα» αλλά κανείς δεν έδειχνε να ενδιαφέρεται. Το οικονομικό κλίμα της χώρας, έκανε πιο δύσκολο το έργο και έτσι με… κρατικές υποσχέσεις διοργανώναμε αγώνα. Το αποτέλεσμα ήταν να φτάσουμε στο σημείο να χρωστά η οργάνωση χρήματα σε FIA (παγκόσμια ομοσπονδία) αλλά και Eurosport με αποκορύφωμα, την επιταγή χωρίς αντίκρισμα που δόθηκε (στο Eurosport) από την εταιρεία Celeritas… H ΕΛΠΑ που φέρει και αυτή ευθύνη, καθώς έδωσε χωρίς διαγωνισμό τα δικαιώματα διοργάνωσης ενός τόσο μεγάλου αγώνα σε μία άγνωστη εταιρεία, έφτασε στο σημείο να κινηθεί νομικά εναντίον της και να κοιτάξει πως θα περισώσει ότι έχει απομείνει από έναν αγώνα – θεσμό για αθλητές και αγωνιστικές ομάδες, παγκοσμίως…

Σε παλαιότεροους αγώνες τα ελληνικά πληρώματα έδιναν βροντερό 'παρών'...

Προχωρημένες συζητήσεις

Πλέον οι συζητήσεις έχουν προχωρήσει και οι σκέψεις για την μεγάλη αλλαγή είναι έντονες. Πρώτο μέλημα είναι να πληρωθούν τα χρήματα που οφείλει βάσει συμβολαίων η εταιρεία Celeritas και από εκεί και πέρα να γίνει μελέτη για την βιωσιμότητα του ράλι Ακρόπολις. Το zougla.gr πραγματοποίησε μία μεγάλη έρευνα – μελέτη και αποκαλύπτει πράγματα και σκέψεις που μπορεί να αλλάξουν και πάλι τα δεδομένα προκειμένου να λατρέψουν θεατές και ομάδες ενώ να γίνει ελκυστικός ο αγώνας για μεγάλους χορηγούς και Μέσα Ενημέρωσης.

Αυτές τις εικόνες θέλουν να βλέπουν οι φίλαθλοι (στη φωτό ο Άρης Βωβός με Subaru WRC)...

Επιστροφή στη Λαμία;

Σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες, το ράλι Ακρόπολις ενδέχεται να επιστρέψει και πάλι στη Λαμία, όπως γινόταν παλαιότερα και να χρησιμοποιηθούν ειδικές διαδρομές που έχουν γράψει ιστορία.

Οι άνθρωποι της ΕΛΠΑ θεωρούν πως αν υπάρξει η ανάλογη στήριξη από την τοπική κοινωνία όλα είναι πιθανά, ενώ το business plan θέλει τον αγώνα να συνοδεύουν εκδηλώσεις που θα προσελκύσουν χιλιάδες κόσμου, όχι μόνο λάτρεις του σπορ αλλά και αυτούς που θα ήθελαν να παρακολουθήσουν από κοντά έναν αγώνα τόσο υψηλού επιπέδου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η τεράστια προσέλευση θεατών (σχεδόν 65.000) στο ΟΑΚΑ το 2005.

Από εκεί και πέρα, οι παράπλευρες εκδηλώσεις θα αφορούν και άλλα αθλήματα, ενώ συναυλίες και events είναι σίγουρο πως θα αλλάξουν την γενική εικόνα του Ακρόπολις. Θα μπορούσαμε να πούμε, πως οι σκέψεις είναι πλέον πιο σύγχρονες και νεανικές και τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΠΑ στοχεύουν σε μία νέα σύγχρονη εικόνα, που θα βγάζει η λέσχη που δημιούργησε τους αγώνες στην Ελλάδα.

Σημαντικός αναμένεται και ο ρόλος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού που οι άνθρωποι της ΕΛΠΑ θα μπορούσαν να συνεργαστούν και το αποτέλεσμα να είναι κορυφαίο.

Ακούστε τις δηλώσεις στο zougla.gr του Δημάρχου Λαμίας Νίκου Σταυρογιάννη:

Ακούστε τις δηλώσεις στο zougla.gr του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, Κώστα Μπακογιάννη:

Το 2005 έχει γραφτεί ως μία χρυσή σελίδα στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού...

Τριήμερη γιορτή

Με αυτό τον τρόπο θα γίνει πιο εύκολη η πρόσβαση σε μεγάλους χορηγούς ενώ οι θεατές θα μπορούν να απολαύσουν ένα τριήμερο γιορτής του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο είναι η προσέλκυση Μέσων Ενημέρωσης, κάτι που δεν γινόταν στο παρελθόν και θα αγκαλιάσουν το παγκόσμιο αυτό γεγονός δίνοντάς του μεγάλη δημοσιότητα και αίγλη.

Η Λαμία συγκέντρωνε κόσμο από πολλές μεγάλες πόλεις...

Δημοσκόπηση για τον αγώνα

Η είδηση ή ακόμα αν θέλετε και φήμες ότι το Ακρόπολις επιστρέφει στη Λαμία είναι σίγουρο ότι θα δημιουργήσει… τσουνάμι αντιδράσεων. Το zougla.gr θέλοντας να κάνει πιο ξεκάθαρη την εικόνα και το τι πραγματικά επιθυμεί ο φίλαθλος κόσμος πραγματοποιεί μία μεγάλη δημοσκόπηση για τον εθνικό μας αγώνα.

Τα στοιχεία της μεγάλης ψηφοφορίας θα χρησιμοποιηθούν για το μέλλον του ράλι Ακρόπολις.


Για να ψηφίσετε πατήστε
ΕΔΩ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης