Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα επίσημα νούμερα του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων μαρτυρούν το πόσο χαμηλή είναι η αγορά των καινούργιων μοντέλων στην Ελλάδα. Παρατηρώντας όμως τις ταξινομήσεις Τελικά ο Έλληνας θέλει την Mercedes του; μπορεί κανείς να δει και τις τάσεις αυτών που επιλέγουν νέο αυτοκίνητο, είτε το αγοράζουν οι ίδιοι είτε τους το παρέχει η εταιρεία που εργάζονται.

Σε γενικές γραμμές παρατηρείται μία τάση προς τα αυτοκίνητα της premium κατηγορίας, καθώς αυτοί που αγοράζουν θέλουν να αποκτήσουν αυτό που πραγματικά επιθυμούν. Τρανταχτό παράδειγμα είναι αυτό της Mercedes, που το 2015 δείχνει να είναι η χρονιά της, ακόμα και με τα capital control σε εξέλιξη. Σύμφωνα με τα στοιχεία, μέχρι και τον μήνα Νοέμβριο η Mercedes είχε διαθέσει στην ελληνική αγορά 3.261 αυτοκίνητα με μερίδιο αγοράς 4.7%. Με λίγα λόγια σχεδόν 5 στους 100 πελάτες στην Ελλάδα αγόρασε  Mercedes.

Τα νούμερα αυτά έχουν οδηγήσει τη μάρκα στην 8η θέση των συνολικών ταξινομήσεων ενώ τον Σεπτέμβριο η Mercedes ήταν πρώτη σε πωλήσεις στην Ελλάδα!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Mόνο η Mercedes A Class έχει πουλήσει πάνω από 1.000 μονάδες!

 

   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης