Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πριν από περίπου 10 χρόνια ο όμιλος επιχειρήσεων Σαρακάκη ο οποίος εισάγει και διανέμει τα αυτοκίνητα της Το ηλεκτρικό i-Miev κυκλοφόρησε το 2009… Mitsubishi στην Ελλάδα είχε φέρει και παρουσιάσει στους δημοσιογράφους το αμιγώς ηλεκτρικό i-Miev.

Το ιαπωνικό μοντέλο με την εκκεντρική του σχεδίαση είχε αυτονομία που άγγιζε τα 160 χιλιόμετρα και όπως φαινόταν θα το βλέπαμε και στην Ελλάδα. Τελικά και λόγω της υψηλής φορολογίας δεν εισήχθη ποτέ στη χώρα μας και έτσι δεν το είδαμε να κυκλοφορεί στους δρόμους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περιορισμένη παραγωγή…

Παρά την στήριξη από το εργοστάσιο, το i-Miev δεν έπιασε τους στόχους του και κατασκευάστηκε σχεδόν Το i-Miev δεν «περπάτησε» όπως θα περίμεναν οι άνθρωποι της Mitsubishi…17.000 μονάδες σε όλον τον κόσμο. Παράλληλα οι Ιάπωνες κατασκεύαζαν και τα Peugeot (iOns) και Citroen (C-ZEROs) που βασίζοντας στο, αλλά ούτε και αυτά κατάφεραν να «περπατήσουν».

Οι βασικοί λόγοι ήταν δύο, καθώς ήταν ακριβά και η αυτονομία μικρή άρα αποτελούσε εμπόδιο σε όσους ήθελαν να αποκτήσουν ένα ιδιαίτερο μοντέλο με μία νέα γα την τότε εποχή, τεχνολογία.

Παρ’ όλα αυτά και όπως μπορείτε να δείτε ένα i-Miev κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους κα μάλιστα με ελληνικές πινακίδες. Το συγκεκριμένο είναι δεξιοτίμονο και τραβά τα βλέμματα με την ιδιαίτερη σχεδίασή του…

 

Αυτό είναι το Mitsubishi i-Miev

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης