Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

H Ferrari παρουσίασε στην πίστα του Mugello στην Ιταλία δύο νέες 488 με τις κωδικές ονομασίες GT3 Evo 2020 και Challenge Evo.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για δύο μοντέλα με αγωνιστικά γονίδια που χαρίζουν στον ιδιοκτήτη αυτό το κάτι παραπάνω που αναζητεί όταν βρίσκεται πίσω από το τιμόνι μιας Ferrari.

Η Ferrarei 488 GT3 Evo

Αλλαγές που δεν τις πιάνει το μάτι…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μηχανικοί της Ferrari εργάστηκαν περισσότερες από 18.000 ώρες σε προσομοιώσεις και δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα προκειμένου να καταφέρουν καλύτερα κρατήματα και απόδοση στην 488 GT3 Evo.

Για να το πετύχουν αυτό άλλαξαν τη σχεδίαση στο εμπρός τμήμα, καθώς, όπως θα δείτε, ο προφυλακτήρας στο εμπρός τμήμα έχει μικρύνει, ενώ πλέον η κάθετη δύναμη έχει αυξηθεί για καλύτερο «πάτημα» στον δρόμο. Επιπλέον, έχει μεγαλώσει το μεταξόνιο με σκοπό την καλύτερη διαχείριση φθοράς των ελαστικών, ενώ με τη χρήση εξωτικών υλικών έχει μειωθεί και το βάρος. Από μηχανικής πλευράς αλλαγές υπάρχουν μόνο στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου.

Τα ελαστικά της Pirelli έχουν ειδική σχεδίαση για να πετυχαίνουν καλύτερα κρατήματα στις στροφές

Καλύτεροι χρόνοι στην πίστα

Όσον αφορά στην 488 Challenge Evo, οι αλλαγές έχουν γίνει προκειμένου να βελτιωθεί η αεροδυναμική και να Τέτοιες εκδόσεις μειώνουν ακόμα περισσότερο τους χρόνους στην πίστα…αυξηθεί η απόδοση των συστημάτων με στόχο… καλύτερους χρόνους στην πίστα. Αλλαγές συναντούμε και στο σύστημα πέδησης, ενώ το σημείο που σίγουρα έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι η καμπίνα των επιβατών.

Το εσωτερικό διαθέτει έναν καθαρόαιμο αγωνιστικό χαρακτήρα, με το διαφορετικό τιμόνι τύπου F1 να βγάζει μάτια. Επίσης, έχει φτιαχτεί με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε να προσφέρει εργονομία και ο οδηγός να μπορεί πάντα να διατηρεί τα χέρια του σε ιδανική θέση, προσφέροντας πλεονεκτήματα όσον αφορά στην ορατότητα και τον έλεγχο των συστημάτων του αυτοκινήτου.

Η Ferrari 488 Challenge Evo

Και σε κιτ αναβάθμισης

Σε γενικές γραμμές ο στόχος του πακέτου Evo είναι να μεγιστοποιήσει την αεροδυναμική και τη δυναμική του μοντέλου, δηλαδή την αλληλεπίδραση μεταξύ των ελαστικών, της ισορροπίας και των ηλεκτρονικών ελέγχων.

Τα νέα εξαρτήματα και βελτιώσεις που υπάρχουν στη Ferrari 488 Challenge Evo είναι επίσης διαθέσιμα ως κιτ αναβάθμισης για τα αυτοκίνητα που ήδη κυκλοφορούν.

 

Η πίσω αεροτιμή της 488 Challenge Evo
 

Καθαρά αγωνιστικό cockpit...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης