Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2001 η Toyota παρουσίασε ένα ιδιαίτερο μοντέλο το οποίο δεν είχαμε Κι όμως, έχει και η Toyota σκοτεινή πλευρά!ξαναδεί ποτέ στο παρελθόν από τους Ιάπωνες. Το πρωτότυπο FXS δημιουργήθηκε από την Toyota προκειμένου να γιορτάσει η εταιρεία την πρώτη της νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1.

Έλα όμως που ποτέ δεν ήρθε αυτή η πολυπόθητη νίκη και τελικά το FXS δεν βρήκε ποτέ τον δρόμο της παραγωγής μένοντας στις αποθήκες του αγωνιστικού τμήματος της Toyota στην Κολονία, μαζί με τα αγωνιστικά μονοθέσια της φίρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φουτουριστικό εσωτερικό για το FXS της Toyota.
 

Πλήρως λειτουργικό ήταν το πρωτότυπο της Toyota

Το FXS ήταν παρ΄ όλα αυτά εντυπωσιακό και για την εποχή του πολύ μπροστά. Με καθαρά roadster Η Toyota περίμενε να γιορτάσει την πρώτη της νίκη στην F1 με το FXS…σχεδιασμό, με πολλές στρογγυλές επιφάνειες και γραμμές εξαιρετικά αντίθετες σε αυτά που μας είχε συνηθίσει, η Toyota με αυτό το μοντέλο σηματοδότησε την έναρξη της νέας χιλιετίας για τους Ιάπωνες θέλοντας να δείξουν ότι έχουν και αγωνιστικά γονίδια στο DNA τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το FXS δεν ήταν απλώς ένα σχεδιαστικό πείραμα καθώς ήταν ένα αυτοκίνητο έτοιμο να βγει στους δρόμους. Κάτω από το μακρύ καπό υπήρχε ένας V8 κινητήρας 4,3 λίτρων με απόδοση 288 ίππων προερχόμενος από τη Lexus.

Κινητήρας από Lexus V8 με απόδοση 288 ίππων στο αρχικό μοντέλο.

Ευτυχώς η Toyota μάς χάρισε τη σειρά GR με τα Yaris και Supra…

Όπως και να έχει, το συγκεκριμένο πείραμα απέτυχε καθώς κανένα από τα μετέπειτα οχήματα της Toyota δεν ακολούθησε τη συγκεκριμένη συνταγή. Δεν πειράζει όμως γιατί η Toyota δημιούργησε ακόμα καλύτερα μοντέλα τα οποία μας διασκεδάζουν και δεν είναι άλλα από τα Supra GR και Yaris GR.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η επόμενη γενιά SUV της Lexus θα είναι ηλεκτρική

Το νέο Toyota Hilux με τους 204 ίππους κυκλοφορεί ήδη στην Ελλάδα…

Τραβάει το δικό του δρόμο το νέο Toyota Aygo και δεν θα είναι ηλεκτρικό

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης