Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Τριγυρίζοντας στα χωριά της Κέρκυρας τους καλοκαιρινούς μήνες δεν μπορούσα παρά να μην παρατηρήσω τοΗ τιμή του είναι χαμηλότερη από τα περισσότερα παπιά της Honda φαινόμενο των νεαρών αναβατών με παπί, scooter ή μοτοσικλέτες. Εκείνο που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν πως ενώ τα περασμένα χρόνια η χρήση παπιού ήταν “must”, πλέον αρχίζει και γίνεται στροφή προς τα scooter και μάλιστα οι πιτσιρικάδες δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία να “φτιάξουν” τα scooter τους, αλλά τα κρατάνε σε άψογη κατάσταση χωρίς περίεργες μετατροπές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε μια από τις βόλτες στα ορεινά χωριά του νησιού με έφερε ο δρόμος μου στους Δουκάδες, ένα πανέμορφο χωριό με μια υπέροχη πλατεία. Η στάση για καφέ και τσουρέκι σοκολάτας ήταν επιβεβλημένη με τη σκιά του πλάτανου να σε ανακουφίζει από τον καυτερό ήλιο. Στο διπλανό τραπέζι μια παρέα νεαρών του χωριού με κάθε είδους μοτοσικλέτα να συζητάνε με πάθος και περηφάνια για τα δίτροχα τους και τις “περιπέτειες” της προηγούμενης βραδιάς μου κίνησε το ενδιαφέρον και βρήκα την ευκαιρία να τους κάνω την ερώτηση που με απασχολούσε τις προηγούμενες ημέρες. “Παπί ή scooter;”.

Υποδειγματικό στις αστικές μετακινήσεις, χωράει παντού χωρίς άγχος.

Τα ήθελα και τα έπαθα!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την προηγούμενη εβδομάδα είχα στα χέρια μου για δοκιμή το νέο Honda Vision 110, ένα μικρό, απλό, αλλά Ο αποθηκευτικός χώρος έχει μεγαλώσει στα 17,7 λίτραεξαιρετικά ικανό scooter. Το συγκεκριμένο scooter από τη στιγμή που έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 2012 με είχε βάλει σε σκέψεις για το αν υπάρχει πλέον έστω και ένας λόγος να πάρει κανείς παπί. Η δομή του ήταν βασισμένη στο παπί της Honda, το Wave 110, ωστόσο είχε όλα τα οφέλη ενός scooter και μάλιστα στο μέγιστο βαθμό καθώς ήταν μικρό σε διαστάσεις και ελαφρύ.

Περίμενα λοιπόν την κατάλληλη στιγμή να συζητήσω το θέμα και η παρέα των πιτσιρικάδων στους Δουκάδες μου φάνηκε ιδανική. Η πρώτη απάντηση που πήρα αυθόρμητα από έναν κάτοχο παπιού της παρέας ήταν η εξής: “Το scooter δεν έχει την “εφηβική αλητεία”, άσε που είναι πιο ακριβό σε όλα!”.

Τα φωτιστικά σώματα δεν είναι LED, ωστόσο λειτουργούν άψογα.

Απλό σχεδιαστικά, premium για την κατηγορία του

Δεν είχε άδικο. Το Vision 110 δεν είναι σε καμία περίπτωση αυτό που θα έλεγε κάποιος “άγριο”. Είναι ένα Είναι εξοπλισμένο με πρίζα 12V για φόρτιση του smartphoneόμορφα φινιρισμένο, απλό και ποιοτικό scooter το οποίο δεν έχει να επιδείξει κάποια ιδιαιτερότητα στην εμφάνισή του. Φυσικά, στο μοντέλο του 2021 τα φωτιστικά σώματα μπορεί να μην είναι LED αλλά είναι όμορφα σχεδιασμένα, οι τροχοί είναι πιο σπορ σχεδιασμένοι και τα φλας ενσωματωμένα στην ποδιά. Η ποιότητά του από την άλλη είναι εκτός συναγωνισμού αγγίζοντας πολύ ακριβότερες και μεγαλύτερες μοτοσικλέτες. Ακόμα και το πιο ακριβό παπί να έβαζες δίπλα του σε φινίρισμα και ποιότητα δε θα το έφτανε.

Για το κόστος επίσης έχω τις ενστάσεις μου καθώς το Vision είναι πιο φτηνό από το Super Cub ή το Supra X 125 της Honda. Ακόμα και από το Crypton S της Yamaha είναι πιο φτηνό κάτι που σημαίνει ότι ο μύθος ότι τα scooter είναι πολύ πιο ακριβά από τα παπιά έχει ξεπεραστεί. Εκεί που ίσως το παπί κερδίζει ακόμα είναι στη συντήρηση και κυρίως στην τιμή των ανταλλακτικών, κυρίως για το γεγονός ότι το scooter διαθέτει πολλά πλαστικά τα οποία σε περίπτωση κάποιας πτώσης θα σου κοστίσουν ακριβότερα σε σχέση με τα αντίστοιχα εξαρτήματα ενός παπιού. Εδώ, ίσως είναι το μοναδικό σημείο που το παπί κερδίζει.

Euro5 κινητήρας με τεχνολογία eSP για μέγιστη απόδοση και οικονομία.

Καινούριος, πιο ισχυρός κινητήρας Euro5

“Ναι, αλλά το παπί είναι πιο γρήγορο, ιδιαίτερα αν το πειράξεις και λίγο…”, φώναξε γελώντας ένα αγόρι, Είναι εξοπλισμένο και με σύστημα Start/Stop που μειώνει τους ρύπους και αυξάνει την αυτονομία σε καύσιμο.δείχνοντας ταυτόχρονα το υπερφτιαγμένο Astrea του. Δεν ξέρω αν το πειράξεις πόσο πιο γρήγορο θα είναι το παπί από το scooter, ωστόσο στην κανονική τους μορφή το scooter πλέον δεν έχει να ζηλέψει σε επιδόσεις τίποτα από ένα παπί. Το νέο Vision 110 διαθέτει ένα νέο αερόψυκτο κινητήρα 109 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 8,7 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. με τη ροπή να φτάνει τα 9Nm στις 5.750 σ.α.λ. Τον ψεκασμό έχει αναλάβει σύστημα της Honda PGM-FI, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω ιμάντα σε CVT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο νέο eSP κινητήρας είναι εξαιρετικό σε όλα τα επίπεδα. Οι επιταχύνσεις από στάση είναι ζωηρές και από το φανάρι δε θα έχεις πρόβλημα να φύγεις σβέλτα, ενώ στις μεσαίες στροφές δεν έχουμε κάποια κοιλιά συνεχίζοντας να ανεβάζει ικανοποιητικά χιλιόμετρα. Το ταχύμετρο θα δείξει με υπομονή τα 100Km/h, ενώ οι ταχύτητες των 80-90Km/h είναι εφικτές εύκολα. Εκτός από αυτό, πλέον και η οικονομία σε καύσιμο είναι εφάμιλλη με το παπί καθώς το Vision καταναλώνει περίπου 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα!

Ασφαλές, ευέλικτο και ποιοτικό στο δρόμο είναι το Honda Vision 110.

Άνεση και ασφάλεια στην πρώτη γραμμή

“Ναι, αλλά με το παπί κατεβαίνω στην πόλη χαλαρά, χωρίς να κουραστώ!”. Προσπάθησα να αποφύγω να Είναι διαθέσιμο σε τέσσερα χρώματα, λευκό, κόκκινο, μαύρο και μαύρο ματ.απαντήσω στον νεαρό ότι είναι ακόμα πολύ νέος για να κουράζεται πάνω στη μοτοσικλέτα του. Η αλήθεια όμως είναι ότι εδώ το scooter κερδίζει κατά κράτος. Το Vision 110 είναι με διαφορά πιο άνετο και πιο εύχρηστο από οποιοδήποτε παπί στην αγορά. Η θέση οδήγησης είναι φιλική στον αναβάτη, η σέλα ευρύχωρη και ξεκούραστη, ενώ τα χειριστήρια είναι ακριβώς εκεί που θέλεις για να κάνουν τη ζωή του εύκολη.

Τα όργανα είναι απλά, με ένα αναλογικό ταχύμετρο και μια μικρή οθόνη ψηφιακή με χιλιομετρητή και δείκτη καυσίμου. Η επιβίβαση/αποβίβαση γίνεται με τον πλέον απλό τρόπο καθώς το πάτωμα είναι επίπεδο, ενώ κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα full face κράνος. Εκεί όμως που τους “τελείωσα” ήταν με το Smart Key της Honda. “Στο Vision δε χρειάζεσαι καν κλειδί για να το ξεκινήσεις”, τους είπα και έμειναν να με κοιτάζουν σαν εξωγήινο. Το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί είναι ένα από τα πιο πρακτικά αξεσουάρ σε μια μοτοσικλέτα που θα κινηθεί καθημερινά καθώς το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις το πομπό/κλειδί στην τσέπη σου και έχεις τον έλεγχο του scooter.

Ενιαίο το πίσω φωτιστικό σώμα με φανάρι και φλας... δεν είναι όμως LED.

Πολύ ευέλικτο στο δρόμο με αναβαθμισμένη σταθερότητα

“Και μια που σας βρήκα χαλαρούς θα πρέπει να σας πως ότι στο δρόμο η συμπεριφορά του και η ασφάλεια Το βάρος του scooter είναι μόλις 100 κιλά!που προσφέρει είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με ένα παπί”, είπα με αυτοπεποίθηση αφού τους είχα πάρει τον αέρα. Και δεν είχα άδικο καθώς το Honda Vision είναι εξαιρετικό στο δρόμο. Οι τροχοί των 16 ιντσών εμπρός και 14 ιντσών πίσω, οι αναρτήσεις και το νέο πλαίσιο με τεχνολογία eSAF από χάλυβα δημιουργούν ένα εξαιρετικά ευέλικτο και συμπαγές scooter. Δυνατό του σημείο είναι οι ακαριαίες αλλαγές κατεύθυνσης και η ευκολία με την οποία στρίβει στις στροφές χωρίς περιττά κουνήματα και αποσταθεροποίηση. Τα φρένα επίσης είναι δυνατά και αποτελεσματικά με έναν δίσκο εμπρός και ταμπούρο πίσω με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS. “Άσε που δε χρειάζεται  να αλλάζεις και ταχύτητες!”.

Λιτά όργανα με τις απαραίτητες πληροφορίες. Θα θέλαμε ένα ρολόι...

“Φονέας γιγάντων” είναι το νέο Honda Vision

Η αλήθεια είναι ότι για ένα λεπτό πίστεψα ότι κέρδισα τη “μάχη” του διλήμματος “παπί VS scooter”. Τουλάχιστον τον εαυτό μου τον έπεισα ότι ένα scooter όπως το Honda Vision 110 είναι ικανό να ξεπεράσει κάθε παπί της αγοράς στην κατηγορία του με πολλά περισσότερα πλεονεκτήματα σε σχέση με τα μειονεκτήματα. Έχοντας φορέσει το καλύτερο χαμόγελό μου και με την αυτοπεποίθησή μου στα ύψη ότι κατάφερα να πείσω τους πιτσιρικάδες να κάνουν στροφή προς το Vision, έγειρα το σώμα μου προς τα πίσω σαν να είχα κερδίσει μια δύσκολη παρτίδα σκάκι. “Τελικά θα κρατήσω το παπί μου… άσε που έχει και sebring εξάτμιση!”, είπε ένας από τους νεαρούς και το αφελές μου χαμόγελο εξαφανίστηκε από τα χείλη μου! Δεν είναι εύκολο τελικά να πείσεις τη νεολαία!

ΤΙΜΗ: 2.290€

Όλα τα στοιχεία του Honda Vision 110 ΕΔΩ.

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Το σύστημα Start/Stop είναι το κερασάκι στην τούρτα του εξοπλισμού!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διαγωνισμός “Γιατί DCT” με πλούσια δώρα από τη Honda

Είναι το X-ADV το καλύτερο μοντέλο της Honda;

Δίπλα στο Honda PCX 125 μπαίνει η λέξη εμπιστοσύνη!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης