Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Το βράδυ του Σαββάτου έχουμε καθιερώσει με την οικογένεια να παρακολουθούμε όλοι μαζί μια ταινία Η επετειακή Vespa GTS 75th είναι διαθέσιμη για τη χρονιά 2021… προλαβαίνετε να κάνετε το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτό σας.  συνήθως παιδική – για να μπορούν να παρακολουθήσουν όλοι. Αυτό το Σάββατο πέσαμε πάνω στην ταινία “Luca” η οποία εξιστορεί τις περιπέτειες δυο θαλάσσιων – γλυκούλικων – τεράτων τα οποία όταν βγαίνουν από το νερό μετατρέπονται σε κανονικά παιδιά. Εκείνο όμως που με έκανε να μείνω με το στόμα ανοιχτό είναι το γεγονός ότι είχαν ως όνειρο ζωής να αποκτήσουν μια Vespa και να γυρίσουν με αυτήν τον κόσμο!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μερικές ώρες πριν την ταινία είχα παραλάβει από το κατάστημα Francesco Piaggio στην Καλλιρρόης την επετειακή Vespa GTS 300 75th. Πρόκειται για την ειδική έκδοση του μοντέλου με το οποίο η Vespa γιορτάζει φέτος τα 75 χρόνιας ζωής του δημοφιλέστερου scooter στον κόσμο. Σε κάποιο σημείο της ταινίας μια φράση του ήρωα, όταν αναφέρεται στο ιταλικό scooter, ήταν: “Η Vespa είναι το καλύτερο πράγμα που έφτιαξε ο άνθρωπος”. Δεν ξέρω αν η Vespa είναι το καλύτερο πράγμα που έφτιαξε ο άνθρωπος, αλλά είμαι σίγουρος για δύο πράγματα: Το ένα είναι ότι πρόκειται για ίσως την πιο εικονική μοτοσυκλέτα στον κόσμο και το δεύτερο ότι πρόκειται ίσως για την ομορφότερη κατασκευή με δύο τροχούς που φτιάχτηκε ποτέ.

Γνωστή σιλουέτα σε ένα εκλεπτυσμένο χρώμα εμπνευσμένο από τη δεκαετία του 1940.

Κάθε λεπτομέρεια έχει μοναδικό φινίρισμα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η λέξη ομορφιά μπορεί να γραφτεί αμέτρητες φορές για να περιγράψεις την GTS 300 75th. Ο χρωματισμόςΤο μεταλλικό χρυσό χρώμα της επετειακής GTS ονομάζεται Giallo. της συγκεκριμένης GTS είναι μοναδικός στο χρυσοκίτρινο Giallo ο οποίος χρησιμοποιήθηκε ιδιαίτερα τη δεκαετία του 1940 όταν και έκανε την εμφάνισή της η πρώτη Vespa. Το σήμα 75th δεσπόζει τόσο στο εμπρός φτερό όσο και στα πλαϊνά καπάκια με το φινίρισμα να είναι μοναδικό και πολύ… Made In Italy. Highlight της Vespa είναι η φινετσάτη στρογγυλή βαλίτσα που συνοδεύει το scooter και είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος. Το σχήμα της θυμίζει τροχό, ενώ είναι υψηλού επιπέδου και μπορεί να γίνει πολύ χρήσιμο εργαλείο στην καθημερινότητα δίνοντας στυλ όχι μόνο όταν είσαι πάνω στη Vespa, αλλά όταν κινείσαι και χωρίς αυτήν.

LED φωτιστικό σώμα εμπρός και πίσω στον γνώριμο στρογγυλό προβολέα.

Δοκιμασμένη λύση στον κινητήρα

Το μηχανικό σύνολο της GTS 300 75th δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες GTS. Πρόκειται για τον μονοκύλινδροΟ Euro5 κινητήρας έχει ζωντάνια και κινεί σβέλτα τη Vespa. κινητήρα 278 κ.εκ. HPE+ ο οποίος αποδίδει 23,8 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 26Nm ροπής στις 5.250 σ.α.λ. Ο ψεκασμός είναι ηλεκτρονικός και η μετάδοση γίνεται μέσω CVT αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Το σύνολο συνοδεύεται και από σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης στον πίσω τροχό το οποίο επεμβαίνει στις δύσκολες στιγμές απώλειας πρόσφυσης.

Βασικό χαρακτηριστικό του συνόλου είναι η σπιρτάδα που διαθέτει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ανοίγεις το γκάζι από το φανάρι και η GTS εκτοξεύεται μπροστά με δυναμισμό, επιταχύνοντας σβέλτα μέχρι τα πρώτα 100Km/h. Από εκεί και πάνω τα 120Km/h έρχονται εύκολα, ενώ με λίγη υπομονή θα δεις και 129Km/h στο ψηφιακό ταχύμετρο, αλλά όχι 130Km/h καθώς επεμβαίνει ο κόφτης στροφών.

Τρομερά ευέλικτο, αλλάζει κατεύθυνση με τη σκέψη!

Κορυφαία ευελιξία, υψηλά επίπεδα πρόσφυσης

Εκεί που η Vespa ξεχωρίζει όμως είναι στην οδηγική συμπεριφορά της. Η GTS είναι εξαιρετικά ευέλικτη και πολύ σταθερή στις εναλλαγές κατεύθυνσης. Σου δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να αλλάξει κατεύθυνση σε χρόνο ρεκόρ και το κάνει με ασφάλεια, ενώ όταν κινείσαι στην κίνηση της πόλης η Vespa είναι ανάλαφρη και δεν καταλαβαίνει σε κανένα σημείο το βάρος της. Το πλαίσιο συνεργάζεται άψογα με το μονόμπρατσο σύστημα ανάρτησης εμπρός και τα δύο μονά αμορτισέρ πίσω τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση. Οι τροχοί είναι 12 ιντσών και συμβάλουν στην ευελιξία χωρίς να θυσιάζουν την άνεση, ενώ στα φρένα έχουμε πολύ δυνατό σύστημα με έναν δίσκο εμπρός 220mm και έναν δίσκο πίσω 220mm τα οποία προσφέρουν ισχυρή πέδηση και εξαιρετική αίσθηση στις μανέτες.

Έγχρωμη TFT οθόνη 4,3 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας.

Συνδεσιμότητα και ποιοτική εργονομία

Στο κομμάτι της άνεσης η GTS 75th προσφέρει μια πολύ καλή θέση οδήγησης η οποία τοποθετεί τον Στον βασικό εξοπλισμό η GTS διαθέτει σύστημα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth και της εφαρμογής Vespa MIA.αναβάτη πάνω από το scooter. Η ορατότητα είναι εξαιρετική, ενώ η σέλα με βελουτέ δέρμα ναμπούκ δίνει μια απαλή και αφράτη αίσθηση όταν κάθεσαι πάνω της. Κάτω από τη σέλα η Vespa GTS 300 έχει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο για ένα full face κράνος, ενώ στο εσωτερικό της ποδιάς βρίσκουμε ένα μεγάλο ντουλάπι για μικροαντικείμενα το οποίο ασφαλίζει. Στο πίσω μέρος υπάρχει και κάγκελο νίκελ το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει κάποια τσάντα, μαζί φυσικά με την εκλεπτυσμένη στρογγυλή βαλίτσα της Vespa 75th.

Ακόμα ένα σημείο που η Vespa ξεχωρίζει είναι η έγχρωμη οθόνη TFT 4,3 ιντσών η οποία προσφέρει πλούσιες πληροφορίες με εξαιρετικά γραφικά. Η Vespa έχει τη δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone μέσω της εφαρμογής Vespa MIA όπου μπορείς να έχεις στη διάθεσή σου ένα μεγάλο πακέτο infotainment και σύνδεση με το τηλέφωνο.

Η εκλεπτυσμένη στρογγυλή βαλίτσα με το λογότυπο της Vespa.

Τελικά, ξέρεις από Vespa!

Αδιαμφισβήτητα, αυτή η ειδική έκδοση της Vespa GTS 300 75th είναι ίσως η πιο όμορφη GTS που έχει φτιαχτεί ποτέ. Μόνο που την κοιτάζεις σε μαγεύει και σου δημιουργεί την αίσθηση ότι έχεις μπροστά σου ένα κομμάτι ιστορίας και τέχνης. Και η πραγματικότητα είναι ότι η Vespa κατέχει ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και με μοντέλα όπως αυτό αποδεικνύει ότι όντως οι άνθρωποι είχαν κέφια όταν κατασκεύαζαν το πρώτο μοντέλο πίσω στο 1946. Καταπληκτικό στυλ, κορυφαία ευελιξία, ικανός κινητήρας, υψηλού επιπέδου εργονομία και σύγχρονα συστήματα είναι τα συστατικά που δημιουργούν αυτό το ξεχωριστό δίκυκλο το οποίο κουβαλάει στις πλάτες του τεράστια κληρονομιά.

ΤΙΜΗ: 5.830€

Όλα τα στοιχεία για την Vespa GTS 300 75th ΕΔΩ.

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Τεράστιο λογότυπο "75" στα πλαϊνά καπάκια.

Η θέση οδήγησης σε βάζει πάνω από το scooter.

Το θρυλικό μονόμπρατσο σύστημα μπροστινής ανάρτησης της Vespa.

Ταιριάζει στο φθινοπωρινό σκηνικό!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πρόστιμο 1.500.000€ στην Peugeot Motorcycles για παράνομη αντιγραφή του Piaggio MP3

Η Piaggio το 2022 θα παρουσιάσει το δικό της σύστημα ραντάρ

Αναβάθμισε τη Vespa σου με αξεσουάρ κορυφαίων εταιρειών

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης