Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Ο γείτονάς μου ο Γρηγόρης είναι από εκείνους τους μοτοσικλετιστές που, όπως λέμε στη μοτοσικλετιστική Σε τέσσερις χρωματισμούς είναι διαθέσιμο το SH 350, λευκό, κόκκινο, ασημί και μαύρο.αργκό, “παντρεύονται” τη μοτοσικλέτα τους. Κυκλοφορεί με το 300άρι scooter του καθημερινά στην πόλη και λόγω επαγγέλματος (πολιτικός μηχανικός),“γράφει” αμέτρητα χιλιόμετρα γυρίζοντας από οικοδομή σε γραφείο και από meeting σε προμηθευτές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τους τελευταίους μήνες βρίσκεται σε διαδικασία αλλαγής μοτοσικλέτας καθώς έχει ήδη διανύσει περισσότερα από 200.000 χιλιόμετρα με το scooter του το οποίο είναι δεκαπενταετίας. Πραγματικά, δε θα μπορούσε το σύμπαν να συνωμοτήσει καλύτερα από το να έχω στη διάθεσή μου το καινούριο Honda SH 350 τη στιγμή ακριβώς που καθισμένος αναπαυτικά στον κήπο του σπιτιού μου περιέγραφε το καινούριο scooter που ετοιμάζεται να πάρει και ΔΕΝ ήταν το SH!

Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED με ενσωματωμένα τα φλας.

Χρηστικό και πρακτικό σε όλα τα επίπεδα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Πριν κάνεις οτιδήποτε, πάρε το κλειδί και το κράνος και πήγαινε μια βόλτα με αυτό”, του είπα χωρίς να χάσω Το ύψος της σέλας είναι στα 805mm με το επίπεδο πάτωμα να προσφέρει ευκολία στην επιβίβαση/αποβίβαση.την ευκαιρία να τον πείσω ότι αυτό που πραγματικά χρειάζεται είναι το καινούριο scooter της Honda. Βλέπετε, έχοντας ήδη μερικές ημέρες στα χέρια μου το SH 350 είχα καταλάβει καλά περί τίνος πρόκειται και μου έδινε την αυτοπεποίθηση να “παίξω” σίγουρα τον άσσο στο μανίκι μου που δεν ήταν άλλος από το ποιοτικό σύνολο της Honda.

“Συγνώμη, από που ανοίγει;”, ήταν η πρώτη ερώτηση του Γρηγόρη και αμέσως σκέφτηκα ότι είναι ευκαιρία να κερδίσω τις εντυπώσεις. Το SH 350 διαθέτει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί με αποτέλεσμα να μη χρειάζεται η χρήση του κλειδιού. Απλά έχεις το μπρελόκ/κλειδί στην τσέπη σου και χειρίζεται το scooter απλά, γρήγορα και απροβλημάτιστα. Τα φρύδια στο πρόσωπο του 50χρονου αναβάτη ανασηκώθηκαν και παρότι δεν έβγαλε άχνα, μου “έδειξε” τον θαυμασμό του με την έκφραση του προσώπου του.

Το χαμόγελο στο πρόσωπο του Γρηγόρη όταν επέστρεψε από τη μικρή του βόλτα ήταν αρκετό για να καταλάβω ότι στην πραγματικότητα δεν έπρεπε να κάνω τίποτα άλλο για να τον πείσω. Αυτό όμως το γνώριζα από τη στιγμή που έχουμε να κάνουμε για ένα από τα καλύτερα και κυρίως πιο ποιοτικά scooter στην κατηγορία, αλλά και συνολικά στον κόσμο των scooter.

Κινητήρας τεχνολογίας eSP+ στον οποίο βγάζουμε το καπέλο!

Κινητήρας που δημιουργεί χαμόγελα

Φυσικά, εκείνο που τον άφησε με το στόμα ανοιχτό άμεσα ήταν ο κινητήρας του SH. Και δεν είχε άδικο. ΤοΕίναι εξοπλισμένο με σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης το οποίο η Honda ονομάζει Selectable Torque Control. μηχανικό σύνολο της Honda κλέβει την παράσταση με την πρώτη περιστροφή του δεξιού καρπού. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 330 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 29,23 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. με τη ροπή να αγγίζει τα 31,5Nm στις 5.250 σ.α.λ. Την απίθανη τροφοδοσία έχει αναλάβει ψεκασμός PGM-FI της Honda, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου CVT κιβωτίου ταχυτήτων και ιμάντα.

Ότι και να πεις για τη λειτουργία αυτού του συνόλου είναι λίγο. Από που να ξεκινήσεις και που να τελειώσεις – από τις εκπληκτικές επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, από την τελική ταχύτητα που ξεπερνάει τα 150Km/h, από την ασύγκριτη απόκριση στο γκάζι; Όλα λειτουργούν με μια ποιότητα που δε συναντάς εύκολα σε scooter και σίγουρα ανεβάζει πολύ το επίπεδο στη συγκεκριμένη – δημοφιλέστατη – κατηγορία των scooter.

Άνετη θέση οδήγησης και επίπεδο πάτωμα κάνουν τη ζωή του αναβάτη εύκολη.

Η ποιότητα αρχίζει από την επαφή με την άσφαλτο

“Παρατήρησα ότι έχει πολύ δυνατά φρένα και είναι πολύ ευκολοδήγητο, αλλά από άνεση πως τα πάει;”, με ρώτησε ο Γρηγόρης ο οποίος ενδιαφέρεται πολύ για την άνεση που προσφέρει το Honda καθώς γράφει καθημερινά περισσότερα από 100 χιλιόμετρα σε μετακινήσεις στην πόλη. Τα πράγματα είναι απλά και σε αυτόν τον τομέα με το SH να παραδίδει μαθήματα σταθερότητας και ποιότητας κύλισης.

Η Honda έχει βρει μια εξαιρετική ισορροπία στο ατσάλινο πλαίσιο του SH 350 προσφέροντας άνεση αλλάΤο βάρος του scooter είναι στα 172 κιλά. και πολύ δυναμική οδηγική συμπεριφορά. Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm εμπρός και δύο μονά αμορτισέρ πίσω τα οποία έχουν βρει την κατάλληλη συνταγή όσον αφορά την άνεση και την άψογη οδηγική συμπεριφορά. Τα φρένα, στα χαρτιά δεν εντυπωσιάζουν καθώς αποτελούνται από έναν δίσκο 256mm εμπρός και έναν δίσκο 256mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα εμπρός, ωστόσο είναι πολύ δυνατά και αποτελεσματικά με πολύ καλή αίσθηση στις μανέτες. Φυσικά, είναι εξοπλισμένο με σύστημα ABS το οποίο στην πραγματικότητα δε χρειάστηκε πουθενά.

Δεν περνάει απαρατήρητο, ιδιαίτερα με την πολύ ξεχωριστή μάσκα στο εμπρός μέρος.

Ποιοτικό και ασφαλές στο δρόμο

Στο δρόμο το SH 350 σου δίνει άμεσα μια αυτοπεποίθηση να στρίψεις, να φρενάρεις και να επιταχύνεις Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 9,1 λίτρα με την αυτονομία να ξεπερνάει τα 200 χιλιόμετρα.χωρίς φόβο. Μέσα στην πόλη είναι ευέλικτο με πολύ καλή ορατότητα από τον αναβάτη καθώς η θέση οδήγησης είναι όρθια και “πάνω” από το scooter. Το SH 350 αγαπάει τις στροφές καθώς “βουτάει” στην είσοδο με σιγουριά και γέρνει με κλίσεις που εντυπωσιάζουν ακόμα και έμπειρους αναβάτες. Η πρόσφυση είναι πάντα σε υψηλό επίπεδο, ακόμα και όταν η άσφαλτος δεν είναι καλής ποιότητας, ενώ στον ανοιχτό δρόμο, ακόμα και με ταχύτητες κοντά στα 150Km/h η σταθερότητά του είναι απαράμιλλη. Στην άνεση, τέλος, συμβάλουν και οι τροχοί των 16 ιντσών που είναι σε θέση να διαχειριστούν κάθε ανωμαλία της ασφάλτου χωρίς να ταλαιπωρούν τους επιβάτες.

Ο Γρηγόρης είχε ήδη μπει σε σκέψεις και τον είδα ευχάριστα προβληματισμένο. Έπρεπε να βάλω τα μεγάλα μέσα για να λήξω την παρτίδα υπέρ μου… να του κάνω “ρουά ματ”. “Έχει, θύρα USB για να φορτίζεις το τηλέφωνό σου, LED φώτα, LCD ψηφιακή οθόνη και traction control!, του λέω και τον αφήνω άγαλμα! “Τι είναι το traction control;”, με ρωτάει και του εξηγώ με περηφάνια ότι το νέο SH 350 διαθέτει σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης το οποίο επεμβαίνει σε περίπτωση απώλειας της πρόσφυσης στον πίσω τροχό κόβοντας τη ροπή του κινητήρα. “Καλά, προτιμώ αυτό που είπες για τη φόρτιση του τηλεφώνου”, απάντησε και με έκανε να σκεφτώ ότι μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς!

Δύο οθόνες LCD με ότι χρειάζεται ο αναβάτης για να μένει πάντα ενημερωμένος για τις λειτουργίες του scooter.

Είναι το καλύτερο SH που έχει φτιαχτεί μέχρι σήμερα

Το καινούριο Honda SH 350 κερδίζει σε πολλά πράγματα – στον αποδοτικό κινητήρα, στην πολύ καλή Με την έκδοση Smart Top Box η τιμή ανεβαίνει στα 6.150€οδηγική συμπεριφορά, στον εξοπλισμό, στην πρακτικότητα. Εκεί όμως που είναι ασυναγώνιστο είναι στην ποιότητα. Είναι με διαφορά το πιο ποιοτικό scooter που θα βρεις και αυτήν την ποιότητα την καταλαβαίνεις σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, σε κάθε φρενάρισμα, σε κάθε στρίψιμο, ακόμα και κάθε φορά που τοποθετείς το full face κράνος του κάτω από τη σέλα. Το SH 350 είναι φτιαγμένο για εκείνους που θέλουν ένα scooter να τους συντροφεύσει για πολλά – πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα… δηλαδή κομμένο και ραμμένο για τον Γρηγόρη!

Δεν ξέρω αν τελικά έπεισα τον Γρηγόρη να κάνει δικό του το νέο Honda SH 350, αλλά κάτι μου λέει ότι θα τον κάνει διότι την επόμενη ημέρα τον είδα να περνάει με μια μπλούζα που είχε πάνω της ένα τεράστιο λογότυπο “Honda – The Power of Dreams”

TIMH: 5.750€

Όλα τα στοιχεία του Honda SH 350 ΕΔΩ.

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Πολύ γρήγορο στο δρόμο, ικανό να τα βάλει με οποιοδήποτε όχημα μέσα στην πόλη.

Από τους δύο διακόπτες στην αριστερή πλευρά του τιμονιού ελέγχεται ο πίνακας πληροφοριών.

Τα φρένα δε σου γεμίζουν το μάτι, αλλά είναι κάτι περισσότερο από αποτελεσματικά με δύναμη και αίσθηση.

Τεχνολογία LED και στο πίσω φωτιστικό σώμα.

ΟΙ τροχοί των 16 ιντσών είναι το κλειδί στην άνεση και την εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Είναι το scooter της Honda ο δήμιος του κλασικού “παπιού”;

Ετοιμάζει την επιστροφή του Hornet η Honda

Με αναβαθμίσεις σε αναρτήσεις και πλαίσιο τα “500άρια” της Honda για το 2022

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης