Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Οι ομορφιές της Ελλάδας είναι αμέτρητες και μπορεί ο καθένας να ανακαλύψει μικρούς ή μεγάλους Το CRF300 Rally βγαίνει μόνο στον συγκεκριμένο χρωματισμό που είναι εμπνευσμένος από το αγωνιστικό τμήμα HRC.«παραδείσους» σε κάθε γωνιά της χώρας μας. Για τους δικυκλιστές, ο ιδανικός τρόπος να γευτείς αυτήν την ατόφια ομορφιά είναι φυσικά με μοτοσικλέτα για αυτό άλλωστε οι μοτοσικλέτες off-road και διπλής χρήσης όλα αυτά τα χρόνια κέρδιζαν την μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις. Δεν είναι τυχαίο, ακόμα και σήμερα που γράφονται αυτές οι γραμμές, η κορυφαία μοτοσικλέτα σε πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2022 είναι η Honda CB500X, μια μοτοσικλέτα δηλαδή με πολυχρηστικό χαρακτήρα, διπλής χρήσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Honda και οι Ιάπωνες σχεδιαστές σε βάζουν σε σκέψεις όταν έρχεται η στιγμή να βρεθείς δίπλα και να οδηγήσεις το νέο CRF300 Rally. «Δεν μπορεί, σίγουρα έχουν κάνει διακοπές στην Ελλάδα», σκέφτεσαι αμέσως μόλις κατέβεις από τη σέλα της μοτοσικλέτας μετά την πρώτη βόλτα συνειδητοποιώντας το πόσο ταιριάζει το συγκεκριμένο μοντέλο τόσο στην κουλτούρα μας, όσο και στη γεωλογική μορφολογία του εδάφους της χώρας. Ακόμα και από την προηγούμενη CRF250L, η Honda είχε πετύχει να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο dual purpose μοντέλο με πολλές δυνατότητες και πολύ φιλικό χαρακτήρα, πόσο μάλλον στην ανανεωμένη του μορφή με τον μεγαλύτερο κινητήρα και τις αναβαθμισμένες αναρτήσεις που κάνουν τη διαφορά οδηγικά και εργονομικά.

Η μάσκα και η ζελατίνα είναι εμπνευσμένα από το αγωνιστικό CRF450 Rally.

Ροπάτος κινητήρας με έμφαση στη ροπή

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Honda CRF300 Rally είναι μια μοτοσικλέτα που από τον σχεδιασμό της και μόνο αντιλαμβάνεσαι με τι έχεις Το βάρος της CRF είναι 153 κιλά με το ρεζερβουάρ να έχει αυξημένη χωρητικότητα στα 12,8 λίτρα.να κάνεις. Τα ασύμμετρα φωτιστικά σώματα LED εμπρός, η μικρή ανεξάρτητη ζελατίνα προστασίας, το ψηλό φτερό εμπρός, η λεπτή σέλα και ουρά και τα τρακτερωτά ελαστικά σε προϊδεάζουν για περιπέτειες εκτός δρόμου. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, 286 κ.εκ. και αποδίδει 27,3 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 26,6Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Ο ψεκασμός είναι της Honda, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων. Βασικό χαρακτηριστικό του συνόλου είναι η αυξημένη ροπή και η ευστροφία η οποία χαρίζει ευχάριστες επιταχύνσεις στη μοτοσικλέτα και άκρως φιλική απόκριση στο γκάζι. Το κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση στις πρώτες πέντε σχέσεις και μόνο η 6η σχέση είναι μακριά δίνοντας τη δυνατότητα στη μοτοσικλέτα να ταξιδέψει με 120-130Km/h στον αυτοκινητόδρομο.

Ψηφιακή οθόνη LCD με πλούσιες πληροφορίες και μπουτόν απενεργοποίησης του ABS στον πίσω τροχό.

Ποιότητα σε χώμα και άσφαλτο

Στο δρόμο και κυρίως στο χώμα, η μοτοσικλέτα είναι απλά απολαυστική. Οι αναβαθμισμένες αναρτήσεις με Ο συμπλέκτης είναι ολίσθησης Assist/Slipper για περισσότερη ασφάλεια στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων.ανεστραμμένο πιρούνι 43mm εμπρός και μονό αμορτισέρ της Showa πίσω σε συνδυασμό με το ισορροπημένο πλαίσιο χαρίζουν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, καλή αίσθηση στο χώμα και τεράστια ευελιξία. Στην άσφαλτο το σύνολο θα σου φανεί πολύ μαλακό, ωστόσο όταν συνηθίσεις την αίσθηση θα απολαύσεις τη σβέλτη οδήγηση και την ανάλαφρη συμπεριφορά με σύμμαχο την κορυφαία πρόσφυση που προσφέρουν οι αναρτήσεις. Στο χώμα τα πράγματα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά καθώς η CRF300 Rally σου δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να κάνει ότι θέλεις. Η ομαλή απόκριση του κινητήρα, τα προοδευτικά φρένα (απενεργοποιείται το ABS στον πίσω τροχό από διακόπτη δίπλα στην οθόνη), και οι μεγάλοι τροχοί 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω δίνουν τις κατάλληλες εγγυήσεις για διασκεδαστικές βόλτες και εξερευνήσεις σε όλα τα τερέν. Σηκώνεσαι όρθιος στα μεγάλα μαρσπιέ και νιώθεις ότι μπορείς να περάσεις από παντού. Το σημαντικό είναι ότι αυτή η αίσθηση μετουσιώνεται σε αποτέλεσμα καθώς όντως μπορείς να περάσεις από παντού και μάλιστα με τον πλέον φιλικό τρόπο, ακόμα και αν είσαι αρχάριος.

Ο αγωνιστικός χρωματισμός του HRC δίνει έντονη σπορ αίσθηση στην CRF.

Η μοτοσικλέτα που χρειάζεται κάθε Έλληνας

Η Honda έχει σημαντικά παράδοση στις μοτοσικλέτες διπλής χρήσης και η νέα CRF300 Rally είναι η καλύτερη απόδειξη αυτής της εμπειρίας. Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα με εξαιρετικές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου η οποία όμως δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό. Η ποιότητα αυτής της κατασκευής και η μελετημένη προσέγγιση την κάνει ικανή να σε μεταφέρει καθημερινά στην εργασία σου, να σε συντροφεύει σε κοντινά ταξίδια και φυσικά να σε μυήσει στην εξερεύνηση των ονειρεμένων παρθένων τοπίων της χώρας μας. Πλέον, είμαι σίγουρος ότι η σχεδιαστική ομάδα του CRF300 Rally έχει απολαύσει το θρυλικό ελληνικό καλοκαίρι!

Παρακολουθείστε το βίντεο του auto-moto zougla για το Honda CRF300 Rally.

 

TIMH: 7.670€

Όλα τα στοιχεία για το Honda CRF300 Rally ΕΔΩ.

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Honda Forza 125 θα σε κάνει να ξεχάσεις το πολυτελές σου SUV

Το Honda SH 125 είναι η επιτομή της σύγχρονης αστικής μετακίνησης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης