Yamaha Tricity 300: Με τρεις είναι καλύτερα;

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου 2019, 09:00
Yamaha Tricity 300: Με τρεις είναι καλύτερα;

του Νίκου Βιτσιλάκη

Τα τρίτροχα αυξάνονται με αργούς ρυθμούς και η Yamaha πιστεύει ότι υπάρχει το κοινό που θα ανταποκριθεί στη νέα της πρόταση.

Είναι μια κατηγορία που τη δημιούργησε η Piaggio με τη σειρά MP3 και την οποία ο Ιταλός κατασκευαστής μονοπωλεί εδώ και πολλά χρόνια. Κάποιες λίγες απόπειρες αντιγραφής από τρίτους δεν πέτυχαν στον στόχο τους (για διάφορους λόγους) και μόνο η Yamaha με τα Tricity προσπάθησε να κλέψει μερίδιο από τους γείτονές μας. Στην αρχή με 125, στη συνέχεια με 155 και από το 2020 με 300cc.

Η παρουσίαση του νέου Tricity 300 έγινε στο Tokyo Motor Show πριν από λίγες μέρες, χωρίς ωστόσο να ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες και τεχνικά χαρακτηριστικά, αφού η επίσημη παγκόσμια παρουσίασή του έχει προγραμματιστεί για το σαλόνι EICMA του Μιλάνου στις αρχές Νοεμβρίου. Σχεδιαστικά βασίζεται στο πρωτότυπο 3CT (δείτε το εδώ), που είχε παρουσιαστεί στην περσινή EICMA. Βέβαια, έχουν γίνει πολλές υποχωρήσεις από τότε, μιας και μιλάμε πλέον για μοντέλο παραγωγής.

Kινητήρια μονάδα θα είναι ο τετραβάλβιδος κινητήρας Blue Core των 292cc και 28Hp, γνωστός μας από το scooter Xmax 300. Όπως μπορούμε να διακρίνουμε στο προωθητικίό video του μοντέλου, υπάρχει η δυνατότητα το scooter να στέκεται όρθιο, δεν απαιτείται δηλαδή από τον αναβάτη να κατεβάζει τα πόδια στο έδαφος όταν σταματάει στα φανάρια.

Στις αρχές Νοεμβρίου θα μάθουμε όλες τις λεπτομέρειες, μείνετε συντονισμένοι.

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου 2019, 09:06